سیدرضا افتخاری در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در مورد جلسه امروز گفت: همه در مجمع همراه بودند و با هماهنگی خوبی که وجود داشت رأی‌ها صادر شد و فدراسیون کارش را به نحو احسن دنبال می‌کند. البته در مورد مسائل مالی مشکلاتی مطرح شد که امیدواریم حل شود.

وی در مورد وضعیت ساختمان استقلال و پرسپولیس و اینکه مالکیت آن هنوز مشخص نشده است، عنوان کرد: این موضوع مربوط به گذشته است و بحثی نیست که امروز مطرح شده باشد. این مسئله حل و فصل نشده و معلوم نیست سند مالکیت ساختمان کجاست. فدراسیون می‌گوید سند را به باشگاه تحویل داده اما در باشگاه هم سندی وجود ندارد. برخی می‌گویند این سند دست مدیران سابق است که باید مشخص کنیم سند کجاست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا وقتی تراز مالی بیان می‌شد برای هیچ کدام از اعضا سوالی به وجود نمی آمد ولی وقتی یک نفر به تراز منفی گزارش مالی اشاره کرد تازه همه این مسئله یادشان آمد، خاطرنشان کرد: کسی به تراز منفی اشاره نکرد بلکه گفتند بودجه 3 میلیارد تومان کسری دارد که محمدرضا داورزنی قول داد این کسری از سوی وزارت ورزش تأمین شود و کمک صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه چرا در رابطه با تراز مالی منفی برای کسی سوال پیش نمی‌آید، تصریح کرد: این مسئله طبیعی است. درآمد فدراسیون و باشگاه‌ها با هزینه‌ها نمی‌خواند به همین خاطر باید همین بودجه را اجرایی کنند. سپس اگر کسری باشد با کمک‌های وزارت ورزش برطرف می شود.

وی در مورد مشکلات مالیاتی تصریح کرد: مشکلات مالیاتی گریبان‌گیر باشگا‌ه‌ها هم است. شرایط جدیدی ایجاد شده تا این مشکلات برطرف شود. باید تکلیف صورت‌هایی که از قبل اعلام شده مشخص شود در غیر این صورت مالیات سنگین گریبان باشگاه‌ها و تیم‌ها را می‌گیرد.