به گزارش پارس به نقل از ایسنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی فوتبال درباره این بازی گفت: معتقدم که شما هم با من هم نظر هستید که فردا یک بازی مهم انجام خواهد شد. از نظر من این بازی عالی خواهد بود، چون هر دو تیم به قهرمانی فکر می کنند. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند که می توانند تیم هایشان را به قهرمانی برسانند.

وی ادامه داد: امیدوارم در مسابقه فردا بتوانیم پیروز شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. اگرچه مقداری با سلامت بازیکنان مشکل داریم.

در ادامه خبرنگاری به کرانچار گفت: که بازی فردا خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر مصاحبه های پیش از این بازی قرار گرفته است. آیا به نظر او این مصاحبه ها تاثیری در بازی خواهد داشت؟ سرمربی سپاهان پاسخ داد: این مطلب را از شما می شنوم و به نظرم این حرف ها بیشتر بازی رسانه ای است. این کری خواندن ها قبل از بازی های بزرگ برای ایجاد جو صورت می گیرد. شما می توانید درباره نظم تاکتیکی و وضعیت تیم از من سوال کنید. هر دو تیم بازیکنان حرفه ای دارند و نباید اجازه دهند که باشگاهی با آنها وارد مذاکره شود.

وی در ادامه گفت: زمانی که گفتم اندکی با سلامت بازیکنان مشکل داریم، دقیقا منظورم مصدومان تیم بود اما تیم پزشکی ما تمام کارهای لازم را انجام داده است و من فردا با بازیکنان مصدومم صحبت می کنم که اگر آماده هستند، از آنها استفاده کنم. تنها کسانی را به بازی می فرستم که کاملا آماده بازی باشند.

در ادامه خبرنگار دیگری درباره غیبت فرشید طالبی در فینال جام حذفی از کرانچار پرسید که وی در پاسخ گفت: فکر نمی کنم مشکل خاصی از این نظر داشته باشیم چون ما بازیکنان مان را دو به دو جذب کرده ایم و هر بازیکن ما یک جایگزین مناسب دارد. اگرچه فرشید طالبی سراسر فصل را برای ما بازی کرده و حیف است که در این بازی نیست.

وی درباره وضعیت جمشیدان هم گفت: او پس از بازی با داماش به یک باره در تمرین حضور پیدا نکرد و پس از ۸ روز با وساطت دیگران اجازه دادیم به تمرین بیاید و به همین دلیل فکر نمی کنم، توانایی مناسب را برای بازی داشته باشد.