سیاه جامگان در دومی دیدار متوالی نیز نتوانست از گل زده خود دفاع کند و در حالی که با یک گل از حریف قدرتمند خود پیش بود با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.



هفته بیست و چهارم لیگ شانزدهم، جمعه 20/12/95، ساعت 15، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: حمید حاج ملک                    کمک ها: علی اکبر نوری و رحیم حاجیلو

اخطار: مصطفی احمدی(2+90)

 

 

سیاه جامگان:

 

محمد ناصری، محمد خانزاده، وحید عسگری، رضا شربتی، میثم حسینی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، سالار افراسیابی، پیام ملکیان، روح الله سیف اللهی و گوران یرکوویچ(82 میلاد میداودی)
سرمربی: اکبر میثاقیان 

 


سپاهان:

 

لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، جلال عبدی(59 حسین پاپی)، احسان حاج صفی، حامد بحیرایی، رسول نویدکیا، سرور جباروف(70 فرید بهزادی کریمی)، مهرداد محمدی، جلال علیمحمدی و مسعود حسن زاده
سرمربی: عبدالله ویسی

 

 

شرح گل:

 


1 ـ صفر (45 ـ سیاه جامگان): پارس گوران یرکوویچ به حسین بادامکی رسید و کاپیتان سیاه جامگان با یک ضربه دقیق دروازه سپاهان را فروریخت.

1 – 1 (75 – سپاهان): ارسال دیدنی حاج صفی در محوطه جریمه سیاه جامگان و روی سر مدافعان این تیم با ضربه سر حسن زاده اولین گل را برای سپاهانی ها به همراه داشت، ضربه ای که ابتدا به تیرک دروازه خورد و سپس وارد دروازه حریف شد.

 

 

شرح بازی:

 


سیاه جامگان در دومین دیدار پیاپی توانست به تساوی دست پیدا کند، آنها در دومین بازی پیاپی موفق نشدند از برتری خود استفاده کنند و در نهایت با یک امتیاز به کار خود پایان دادند. 
بازی با میدان داری یارام میثاقیان آغاز شد و از نوع بازی آنها پیدا بود این تیم به دنبال سه امتیاز بازی برابر سپاهان بود، میدان داری سیاه جامگان در دقایق ابتدایی منجر به چند حمله نصف و نیمه روی دروازه حریف شد اما در نهایت سودی برای آنها در بر نداشت، پس از گذشت بیست دقیقه ابتدایی دو تیم کمی جدی تر دروازه های یکدیگر را تهدید کردند و در دقایق پایانی بازی این تیم میزبان بود که توانست با همکاری خوب یرکوویچ و بادامکی به گل اول بازی دست پیدا کند. 
در نیمه دوم نیز سپاهانی ها سعی کردند با چند حمله دروازه حریف را هدف بگیرند اما هیچکدام از حملات کم جان آنها سودی برایشان نداشت و این مشهدی ها بودند که آرام آرام و با خنثی کردن حریف نبض بازی را در دست گرفتند، آنها یکی دو بار دیگر نیز تا مرز فروپاشی دروازه حریف رفتند اما موفق به این کار نشدند تا اینکه در پانزده دقیقه پایانی روی ارسال حرفه ای حاج صفی، حسن زاده باز هم در مشهد بدرخشد و گلزنی کند و البته بازی را به تساوی بکشاند. 
پس از این گل نیز دو تیم سعی در سنگین تر کردن کفه ترازو به سود خود کردند اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا بازی با حساب یک بر یک به پایان برسد.

 

 

دقایق حساس:

 

 

دقیقه 23 – شوت محکم نویدکیا از پشت محوطه جریمه مشهدی ها با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25 – ضربه ایستگاهی سپاهانی ها روی دروازه سیاه جامگان با شوت نویدکیا دروازه ناصری را به خطر انداخت اما این دروازه بان با واکنش خوب خود مانع گل شدن این توپ شد.

دقیقه 47 – شوت محکم افراسیابی از پشت محوطه جریمه با واکنش لی اولیویرا مهار شد.
دقیقه 56 – پرتاب بلند سپاهانی ها در محوطه جریمه سیاه جامگان با واکنش ناصری از محوطه خطر دور شد و توپ ریباند را نیز حاج صفی از بالای دروازه به بیرون زد.
دقیقه 58 – شوت روپا و محکم شربتی دروازه طلایی پوشان را به خطر انداخت اما واکنش اولیویرا این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 65 – حرکت زیبای بادامکی در کناره های محوطه جریمه سپاهان با جا گذاشتن مدافع اصفهانی ها همراه شد اما ارسال در عرض این بازیکن با واکنش لی اولیویرا مهار شد.

 

 

بهترین بازیکن:

 


حسین بادامکی در ادامه بازی های خوب چند وقت اخیر در این دیدار نیز توانست بازی موثری از خود به نمایش بگذارد و تنها گل تیمش را به ثمر برساند. علاوه بر کاپیتان باتجربه مشهدی ها باید از گوران یرکوویچ نیز نام برد، مهاجمی که در مدت زمان کم حضور خود در این تیم دوباره گلزنی کرده و در بازی امروز نیز موفق شده تنها پاس گل تیمش را به زیبایی ارسال کند.

 

 

 

اتفاق ویژه:

 


پس از حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت سیاه جامگان این تیم در برابر دو حریف قدرتمند به میدان رفت و توانست به دو تساوی دست پیدا کند، نکته جالب در این باره اینکه مشهدی ها هم در برابر استقلال و هم در برابر سپاهان با یک گل از حریف خود پیش بودند اما در نهایت نتوانستند از برتری خود استفاده کنند و با تساوی به کار خود پایان دادند تا میثاقیان با دو تساوی به کار خود پایان دهد.