به گزارش پارس، به نقل ازایسنا، سیف الله دهکردی اظهارکرد: از دید ما مصاف با همه تیم های لیگ سخت است و کادر فنی ما برای هر دیدار برنامه خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: ما هم مانند استقلال تیم خوب و باتجربه ای هستیم و مطمئن باشید روز بازی شاهد یک دیدار زیبا خواهید بود که با پیروزی ما همراه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در ادامه با بیان این که این کادر فنی برای فصل آینده نیز حفظ خواهد شد، گفت: حتی با فرکی صحبت های مقدماتی را انجام داده ایم و به توافق نیز رسیده ایم؛ مطمئن باشید رضایت کاملی از فرکی داریم و تاکنون نیز کار بزرگی برای ما انجام داده است.

وی ادامه داد: از نظر فرکی ما در دور برگشت باید دو، سه امتیاز بیشتر می گرفتیم ولی متاسفانه یکسری بدبیاری در بازی با نفت آبادان و داماش آوردیم در حالی که می توانستیم امتیازات بیشتری از این دو بازی کسب کنیم.

دهکردی اضافه کرد: به هر حال ما یک برنامه چند ساله داریم و حس می کنیم روز به روز در حال بهتر شدن هستیم؛ به خصوص این که در بخش پایه کارهای خوبی انجام داده ایم و اگر به تیم های پایه توجه کنید خواهید دید در لیگ های کشور جزو سه تیم صدرنشین هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام تیم ها مانند فولاد در رده های پایه بیشتر کار کنند. اگر بخواهیم در فوتبال تحول ایجاد کنیم باید سعی کرد به فوتبال پایه بیشتر توجه کرده و باشگاه ها باید در این زمینه بودجه ای را در نظر بگیرند و سعی کنند مربیان شایسته ای را در این بخش به کار برده و مطمئن باشند بعد از چهار، پنج سال نتیجه آن را خواهند دید.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درخصوص وضعیت آرش افشین برای حضور در تیم فرانسوی" لیل" ، بیان کرد: کادر فنی تیم لیل فرانسه عوض شده است به همین دلیل فکر می کنم افشین با کمی تاخیر به اروپا برود. در هر صورت مطمئن باشید افشین بازیکن بزرگ و آینده داری خواهد شد.

وی افزود: دوست داریم بازیکنان مان پیشرفت و در لیگ های اروپایی بازی کنند تا افتخاری برای خوزستان و کشورمان باشند ولی در حال حاضر قصد داریم افشین را نگه داریم و در صورتی که روزی بخواهیم او را به تیمی بدهیم، به صورت قرضی این کار را انجام خواهیم داد.