عزت الله پورقاز در مورد برخورد اول بازی خود با علیرضا منصوریان می گوید: برخورد اول بازی ما یک برخورد ساده و طبیعی بود. ماجرای استقلال و پیشنهاد این تیم را فراموش کرده ام. الان بازیکن سایپا هستم. در این بازی خوب بودیم. هر چند اگر یکی دو بازیکن ما غایب نبودند شرایط بهتری را تجربه می کردیم. دست کم شایسته کسب یک امتیاز این بازی بودیم اما فوتبال روی بی رحم خود را به ما نشان داد. 

مدافع سایپا در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: من گلزنی را دوست دارم. همیشه روی ضربات ایستگاهی جلو می کشم که گل بزنم. اما خیلی بهتر می شد که گلم برای سایپا امتیاز می آورد. باید پرونده این بازی را برای خود ببندیم و به بازی های آینده فکر کنیم. من هم سعی می کنم در بازی های آینده به روند گلزنی ام ادامه دهم. 

پورقاز در مورد استقلال هم گفت: از درون زمین استقلال را تیم جوان و با انگیزه ای دیدم. نکته قابل تامل این بازی گلزنی از روی ضربات ایستگاهی بود و نشان داد تا چه حد ضربات ایستگاهی می تواند روی نتایج بازی ها تاثیر بگذارد. البته گل دوم استقلال خیلی عجیب بود و در آن لحظات اصلا فکر نمی کردیم گل مساوی را دریافت کنیم.