به گزارش پارس ، به نقل از مهر، امیر قلعه نویی در فاصله یک روز تا دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما به اهواز می رویم تا با یک بازی کم اشتباه به خواسته مان برسیم اما همه چیز دست خداست. به هر حال بازی با فولاد بازی خاص خودش است و مردم انتظار دارند از تیم اول و چهارم جدول یک بازی زیبا را شاهد باشند.

وی با اشاره به کیفیت زمین تختی اهواز اظهار داشت: آقای گرشاسبی مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان زحمات زیادی برای زمین فوتبال آنجا کشیده اند اما امیدوارم کیفیت این زمین اجازه بدهد تا هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص غایبان استقلال برای این بازی تاکید کرد: تیم ما برای این بازی امیرحسین صادقی و ایمان موسوی را به دلیل محرومیت به خدمت نخواهد داشت اما بازیکن مصدوم نداریم. جا دارد همین جا از تیم پزشکی استقلال هم تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان برای این دیدار سرنوشت ساز توجیه شده اند، گفت: به هر حال باخت مقابل الهلال در وزشگاه آزادی تجربه خوبی برای بازیکنان تیم ما بود. تیم ما باتجربه است و بازیکنان باتجربه در بازی‎ های پایانی لیگ می توانند کمک حال باشند.

قلعه نویی حاضر نشد در خصوص بازی با الشباب امارات در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کند و گفت: استقلال پس از بازی مقابل تیم های فولاد و داماش به آن بازی فکر خواهد کرد.

  تیم فوتبال استقلال که صدرنشین رقابت های لیگ برتر است ساعت ۱۸ فردا یکشنبه در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت و در صورتی که بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد، در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دوازدهم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.