به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، احمد بلاسی، از سال ۸۶ دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی بود و در این مدت با ناصر پورعلی فرد و محمدرضا کاظمی آشتیانی به عنوان رییس و سرپرست فدراسیون کار می کرد. هفته گذشته بود که کاظمی آشتیانی اعلام کرد به دلیل قانون منع اشتغال بازنشسته ها، بلاسی جای خود را به کاوه درودی داده است، اما دو روز پس از این اعلام بود که بلاسی پس از جلسه با سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادعا کرد به سر کارش در فدراسیون بازگشته و هنوز هم دبیر فدراسیون است.

آشتیانی هم گفت که اگر بلاسی مجوز هیات وزیران را دارد به فدراسیون و کارش باز گردد. اکنون با گذشت یک هفته از این ماجراها، شرایط پیچیده تر شد و دلیل آن این است که کاوه درودی سرپرست دبیری فدراسیون هم گفت او در این پست قرار دارد و کارش را با قدرت ادامه می دهد.

درودی اظهار کرد: حدود هفت ماه پیش بود که با تائید وزارت ورزش و جوانان و ابلاغ دکتر سجادی، معاون قهرمانی وزارتخانه به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون پرورش اندام منصوب شدم. در این سال ها با فدراسیون در ارتباط بودم، اما در این یک ساله ارتباطم خیلی بیشتر شد. آشتیانی، سرپرست فدراسیون نگاه علمی به این رشته دارد و قصد دارد تا بحث تجربه و علم را در کنار هم در این فدراسیون به کار گیرد.

وی افزود: حدود دو هفته پیش بود که آشتیانی برای بنده ابلاغ سرپرست دبیری را زد تا بتوانم بیشتر به این رشته پر طرفدار کمک کنم. اکنون هم در این پست مدتی است که مشغول به خدمت هستم و کارم را با قدرت ادامه می دهم.

سرپرست دبیری فدراسیون پرورش اندام و عضو هیات رییسه این فدراسیون در پاسخ به این سوال که جریان رفتن بلاسی از دبیری فدراسیون چه بود، یادآور شد: آیین نامه اجرایی به تمام فدراسیون های ورزشی ارسال شده مبنی بر منع فعالیت بازنشسته ها که با توجه به رویکرد قانونی و قانون گرایانه آشتیانی این مساله، حدود دو ماه پیش به اطلاع بلاسی رسیده بود. آشتیانی هم به منظور انجام قانون این کار را انجام داد و احکام جدیدی را صادر کرد.

وی ادامه داد: افتخار می کنم شاگرد بلاسی هستم، اما وی نزد سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان رفت و خواست که این تغییر در پست دبیری این قدر سریع انجام نشود و او به کارش ادامه دهد. آقای سجادی هم زیر درخواست بلاسی برای ما (فدراسیون) نوشته بود که حضور بلاسی تا اطلاع ثانوی در فدراسیون بلامانع است که البته این دستوری مبنی بر ادامه فعالیت بلاسی نیست.

درودی در پاسخ به این سوال که آیا بلاسی باز هم به فدراسیون می آید، افزود: به خاطر این که شان استاد بلاسی حفظ شود منعی برای ورود و خروج او به فدراسیون قائل نشده ایم و در خدمت او هستیم. البته آشتیانی مذاکراتی با بلاسی داشته و فعالیت در چند کمیته را هم به او پیشنهاد داده که هنوز قطعی نشده است.

عضو هیات ریسه فدراسیون پرورش اندام از اجرای دو برنامه مهم در این فدراسیون خبر داد و گفت: گام نخست ما این است که بتوانیم با راه ا ندازی تشکیلاتی در سراسر کشور اعضایی را جذب کرده و از آنها حمایت کنیم. بحث حمایت فدراسیون از آنها به این شکل خواهد بود که برای عضویت در این تشکیلات مبلغی را می گیریم، اما در آینده و هنگام برگزاری کلاس های آموزش مربیگری، داوری و یا هر کلاس دیگری که زیر نظر فدراسیون باشم برای آنها تخفیف ویژه ای در نظر می گیریم.

وی همچنین با اشاره به این که لیگ پرورش اندام هم تشکیل خواهد شد، یادآور شد: در طول سال دو یا سه مسابقه مهم کشوری در پرورش اندام برگزار می شود که قصد داریم این مسابقات را با همکاری باشگاه ها برگزار کنیم و از این طریق ورزشکاران مبلغی را دریافت کنند.