حشمت‌اله مهاجرانی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که ساکن دبی است، در روز اول میهمان پرسپولیسی‌ها بود تا در آغاز اردو به نماینده کشورمان روحیه بدهد. پس از حضور پرسپولیس در باشگاه ایرانیان هم رفت و آمد ایرانی‌ها به این کمپ تمرینی بیشتر شده و ایرانی‌های حاضر در دبی برای دیدن تمرینات پرسپولیس و گرفتن عکس یادگاری با اعضای تیم در این محل حاضر می‌شوند.

پرسپولیسی‌ها علاوه بر تمرین امروز بعدازظهر خود، فردا (شنبه) در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین خواهند پرداخت تا به بهترین شکل ممکن برای دیدار با الوحده در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند. پرسپولیسی‌ها قرار است دوشنبه صبح باشگاه ایرانیان دبی را ترک کنند و به سمت ابوظبی بروند تا مهیای دیدار مقابل الوحده شوند.

تمرینات پرسپولیس هم تا به اینجا زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به صورت منظم برگزار شده که نظم خاص این تمرینات و انگیزه بازیکنان، بین ایرانی‌های حاضر در دبی زبانزد شده است که می‌گویند پرسپولیس از همه تیم‌ها حرفه‌ای‌تر تمرین می‌کند. به نظر می‌رسد حضور خانواده اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس در دبی، روی روحیه آنها نیز تأثیر گذاشته که با انگیزه بالا تمرینات را دنبال می‌کنند.