به گزارش پارس ، رضا لک در گفت وگو با با فارس، درخصوص درگیری مصطفی نظری با امیر فراشی عنوان کرد: مورد خاصی نبوده، به هرحال فشار تمرینات و مسائلی وجود دارد که بازیکن را تحت تاثیر قرار می دهد، ما به مصطفی نظری ۲-۳ روز استراحت دادیم تا دراین باره با کادر فنی صحبت کنیم و تا یکشنبه به جمع بندی نهایی برسیم و تصمیم خود را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: فراشی و نظری هر دو چند سال است که در تیم ملی فعالیت می کنند باید تصمیمی بگیریم که اجازه ندهیم این مسائل دیگر تکرار شود، مسئولیت کلی بر دوش خسوس است اما ما هم صحبت هایی با سرمربی تیم ملی انجام دادیم.

مربی تیم ملی درمورد اینکه آیا با نظری صحبت کرده، گفت: او دیشب به من زنگ زد و از این موضوع ناراحت بود. به هرحال شرایط و فشار تمرینات باعث می شود بازیکن یک لحظه کنترل خود را از دست بدهد اما ما از نظری توقع بیشتری داریم زیرا او دروازه بان تیم ملی بوده است، باید در مورد جزئیات با آنها صحبت کنیم تا ببینیم این موضوع از کجا نشات می گرفته است.

وی افزود: نظری جزو بازیکنان بزرگ است و همیشه جزو بهترین ها بوده است، در درجه اول انتخاب بازیکنان شخصیت و رفتار آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد. کار بد همیشه بد است. باید سر فرصت با نظری و فراشی صحبت کنیم و حرف های آنها را بشنویم.

لک در مورد اینکه آیا با امیر فراشی نیز صحبت کرده، تاکید کرد: درگیری این دو بیشتر اختلاف نظر فنی بوده تا بحث اخلاقی، به هرحال مسئولیت کار بر عهده سرمربی تیم ملی است و خسوس هم اختیارات دروازه بان ها را به فراشی واگذار کرده است تا در مورد مسائل فنی تصمیم بگیرد، ما به علت اینکه تا یکشنبه تمرین نداریم تصمیم گرفتیم با بررسی های دقیق در اینباره نظر بدهیم. به هر حال خسوس هم به بازیکن خود احتیاج دارد و هم به مربی خود. تصمیمی گرفته می شود که در نهایت تیم ملی هم از لحاظ شرایط فنی و هم اخلاقی بهترین حالت را داشته باشد.