به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بایرن مونیخ و بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان بایرن موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

در این دیدار که لیونل مسی از روی نیمکت ذخیره ها، تماشاگر بازی تیمش بود، میزبان خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفت و با پاس های منظم سعی در رسیدن به محوطه جریمه بایرن داشت.

دقیقه ۷ نفوذ فیلیپ لام و ضربه این بازیکن اولین خطر جدی مسابقه را ایجاد کرد.

دقیقه ۱۲ تکل زیبای پیکه باعث شد موقعیت خطرناک آرین روبن از دست برود.

دقیقه ۲۴ جدی ترین موقعیت بارسلونا هدر رفت. شوت محکم پدرو را مانوئل نویر به زیبایی از زیر طاق دروازه بایرن بیرون کشید.

دقیقه ۲۷ شوت سنگین ژاوی از بالای دروازه به بیرون رفت تا جای خالی لیونل مسی در خط حمله آبی و اناری ها در این صحنه محسوس شود.

در ادامه بازی روند آرامی به خود گرفت و حملات جسته و گریخته بارسلونا بدون اینکه زهر کافی داشته باشد یکی پس از دیگری از دست رفتند تا نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد.

دقیقه ۴۸ بایرن به گل رسید. روبن کار بارسا را یکسره کرد تا بایرن یک بر صفر جلو بیفتد.

دقیقه ۷۲ بایرن به گل دیگری رسید. اشتباه جرارد پیکه باعث تا این مدافع اسپانیایی به اشتباه دروازه خودی را باز کند تا بایرن به گل دوم خود در این دیدار برسد.

در ادامه بارسلونا بی روحیه تر از قبل، به سمت دروازه بایرن حمله کرد اما نتوانستند حتی یک گل از گل های خورده خود را جبران کنند.

دقیقه ۷۶ تحقیر بارسا تکمیل شد. توماس مولر مرد اول بایرن در بازی رفت موفق شد گل سوم خود را در مجموع دو دیدار به بارسا بزند تا آبی و اناری ها یکی از سنگین ترین شکست های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند و بایرن مونیخ در مجموع با نتیجه خرد کننده هفت بر صفر راهی دیدار فینال شود.

تابلو نتیجه (مجموع رفت و برگشت)

بایرن مونیخ ۷ – بارسلونا ۰

به این ترتیب تیم های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ فینال تمام آلمانی پنجاه و هشتمین دوره لیگ قهرمانان اروپا را ۴ خرداد ماه در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهند کرد.