جابر انصاری که سه روز پیش از شهرآورد مجوز حضور در تمرینات را پیدا کرده بود، قرار بود سورپرایز استقلال برای شهرآورد باشد اما به یکباره بنای تفکرات تیم علیرضا منصوریان روی فرشید اسماعیلی گذاشته شد تا او جور نبود جابر را بکشد و انصافاً هم بدرخشد.

 

اظهارات انصاری را در ادامه بخوانید:

 

* قرار بود سورپرایز شهرآورد باشی!

- قبل از بازی هم علی آقا به من گفت در این بازی خواهی بود حتی روی نیمکت هم حضور داشتم ولی قسمت نشد بازی کنم.

 

* یعنی ناراحتی؟

- نه، در پاسخ به اینکه می‌گویید قرار بود بازی کنی این حرف را زدم. وقتی تیم ببرد فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند.

 

* فکر می‌کردید سه گل به پرسپولیس بزنید؟

- تیم ما نیم‌فصل دوم خیلی بهتر شده. از همه مهم‌تر روحیه برتری و اعتماد به نفس به بچه‌ها تزریق شده و همین مسئله موجب شده بود تا برای برد به میدان برویم. با توجه به وضعیت پرسپولیس در جدول کسی پیش‌بینی نمی‌کرد استقلال سه گل بزند اما فوتبال است و همین اتفاقات جالبش.

 

* عملکرد جوانان تیم را چطور دیدی؟

- خدا را شکر جوانترهای تیم خیلی پخته و حرفه‌ای عمل کرده‌اند. اعتماد کادرفنی به جوانان موجب شده تا هماهنگی قابل توجهی بین بازیکنان به وجود بیاید. همه دیده‌اند که در این چند ماه استقلال به عناوین مختلف دچار مشکل شد اما درایت کادرفنی و همت بچه‌ها نتیجه خوبی داد. تیم یکدستی شده‌ایم که خودمان هم از دیدن بازی‌مان لذت می‌بریم. امیدواریم در پایان فصل همه تلاش‌های بچه‌های تیم نتیجه داشته باشد. بچه‌های ما دست به کار بزرگی زده‌اند و باید بابت این اتفاق خوشحال بود.

 

* وضعیت خودت چطور است؟

- خدا را شکر بهتر شده‌ام. 6 بازیکن تیم هم مشکل من را داشتند. کاوه، هرایر، جان‌واریو و حتی خسرو مثل من از پشت پا مصدوم شده بودند و دلیلش هم همین زمین کمپ است!

 

* واقعاً مصدوم بودی یا قهر کردی؟

- قهری در کار نبود. اگر قهر می‌کردم که هر روز به کلینیک نمی‌رفتم. مشکل مالی به هر حال همیشه وجود دارد.

 

* پس موضوع چک 400 میلیونی دلیل غیبتت نبود؟

- نه، من و خیلی از بچه‌های تیم از پارسال کلی طلب داریم. البته امسال همه تیم به طور یکسان حدود 35 درصد پول گرفتند ولی پول پارسال‌مان کماکان مانده. ولی خدایی دلیل غیبتم مشکلات مالی نبود.

 

* ادامه کار استقلال را در لیگ چگونه می‌بینی؟

- از قبل هم گفتم تیم استقلال حالا از هر لحاظ قدرتمند شده. دور رفت شهرآورد سبب خیر شد و نوار ناکامی‌هایمان پاره شد. امیدوارم شهرآورد برگشت هم باعث شود راه قهرمانی استقلال هموار شود. تیم ما مستحق حتی قهرمانی لیگ هم هست و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم به صدر برسیم. کار سختی است اما ما غیرممکن را ممکن می‌کنیم.

 

* برای بازی با ذوب‌آهن آماده هستی؟

- مصدومیتی ندارم. اگر کادرفنی صلاح بداند حتماً به میدان می‌روم.