به گزارش پارس به نقل از فارس، تونی اولیویرا پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش مقابل الجیش قطر، در مورد شرایط بازی گفت: فقط یک صحبت دارم و آن هم عذرخواهی به دلیل این بازی است، واقعا شرمنده هواداران شدم. این تیم آن تیمی نبود که من ۱۰ ماه با آن کار کردم. فکر می کنم مشکل اساسی ما نداشتن سازماندهی بود. از اول بازی نتوانستیم خوب دفاع کنیم و از موقعیت هایمان استفاده ببریم. زمانی که خیلی اشتباه کردیم، الجیش توانست از آن استفاده کند. تیم امروز کاریکاتور تراکتورسازی بود. امیدورام در ۲ بازی باقیمانده تراکتورسازی از زمین بلند شود فقط همین.

وی در مورد ضعف عمق دفاع تراکتورسازی، افزود: وقتی با الجیش در قطر بازی کردیم و ۳ بر ۳ مساوی شد، امروز ۴ بر ۲ باختیم، مقابل الشباب رفت و برگشت یک بر صفر باختیم، بازی قبلی پاس اشتباه کریمیان باعث گل خوردنمان شد، نمی دانم از طرح این سوال چه می خواهید. امروز دفاع خوب نبود و مثل پنیر سوئیسی بود. نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم و این باعث شد آنها به گل برسند. نه خوب دفاع و نه خوب حمله کردیم. خیلی ضعیف بودیم تیم مان هیچ چیز از خودش نشان نداد. اینجا مقابل ذوب آهن هم خیلی بد بودیم.

اولیویرا خاطرنشان کرد: برای ما خیلی سخت گذشت، این زمان که پشت سر گذاشتیم. نمی شود علت این را مسائل مالی دانست. خوب بازی می کردیم اما می باختیم. با سپاهان اینجا باختیم. من این را نمی توانم محدود کنم. باید از اول باید خوب نتیجه می گرفتیم. ما تا بازی با استقلال خوب کار می کردیم در شرایطی که آن موقع هم مشکل مالی وجود داشت. به این موضوع اهمیت نمی دهم. مشکل است اما نمی شود گفت که کار را رها کنیم. این باعث نمی شود انگیزه من از دست برود و مزاحم کار من بشود.

سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد: هواداران ترجیح دادن بازی بارسلونا را ببینند نمی دانم چرا در این ساعت بازی کردیم و این موضوع هم در حضور کم تعداد هواداران موثر بود. همه چیز در این گروه مشخص شده بود. امروز اگر با بردمان می توانستیم بالاتر برویم هواداران می آمدند. اگر یک بازی دیگر بود برای تماشای مسابقه ما می آمدند. بازی اول با الجزیره را به یاد دارید که چه تعداد هوادار به ورزشگاه آمدند. با توجه به مشخص بودند شرایط جدول همه چیز مشخص بود.

الیویرا در مورد گفت: گفتم اول باید اول حواس تراکتورسازی به لیگ برتر باشد، چند بار ما در آسیا بودیم. امسال توانستیم به مرحله بعد برویم؟ باز هم تکرار می کنم باید ببینیم هدفمان چیست و چه کاری می خواهیم انجام دهیم. تراکتورسازی اکنون در حال رشد است و باید اهدافش را شناسایی کند. باید زمین و پول را داشته باشد. ما چه چیزی می خواهیم شما می خواهید تراکتورسازی قهرمان شود من نیز این موضوع را می خواهم باید حتما لباس داشته باشیم از هر لحاظ باید خودمان را آماده کنیم. برای سال بعد که ان شاءالله آسیایی می شویم باید همه اهدافمان را مشخص کنیم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما مقابل آلومینیوم خیلی مهم است. به همین خاطر فقط این تغییرات را انجام دادیم تا بازیکنان برای مسابقه بعدی آماده شوند.