هفته بیست و دوم لیگ برتر با انجام یک بازی آغاز شد که طی آن تیم پیکان در خانه به یک پیروزی پرگل برابر استقلال خوزستان دست یافت. در این بازی پرگل ابتدا تیم میهمان بود که با دو گل حسن بیت سعید (۱۲) و مصطفی ماهی (۳۷) از میزبان خود پیش افتاد تا نیمه اول را  با نتیجه خوب دو بر صفر به رختکن برود. اما نیمه دوم این بازی شرایطی کاملا متفاوت داشت.

در نیمه دوم ابتدا صادق بارانی در دقیقه ۵۵ اولین گل را برای شاگردان جلالی به ثمر رساند و سیاوش یزدانی مدافع پیش تاخته پیکان نیز در دقیقه ۷۱ کار را به تساوی کشاند. اما از این به بعد نوبت بهترین مهاجم خارجی این فصل فوتبال کشورمان بود که گلزنی‌اش را آغاز کند. گادوین منشا ابتدا در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی تیمش را برای اولین بار در این بازی از میهمان پیش انداخت و سپس همین بازیکن در دقیقه ۹۰ چهارمین گل پیکان و دومین گل خودش را زد تا به نوعی خیال جلالی را از یک پیروزی خانگی راحت کند.

اما این گل آخرین اتفاق این بازی پر حادثه نبود. چرا که حسن بیت سعید در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی سومین گل استقلال خوزستان را زد تا خوزستانی ها با حداقل اختلاف از میزبان خود شکست بخورند.

در پایان این بازی تیم پیکان ۳۲ امتیازی شد و موقتا به رده پنجم جدول صعود کرد و استقلال خوزستان با همان تعداد امتیاز و به دلیل کسر از تفاضل گل با یک رده نزول به جایگاه هشتم جدول سقوط کرد.