احمد جعفرزاده درباره وضعیت تیم ملی تپانچه برای شرکت در مسابقات هند تصریح کرد: تیم ملی تپانچه شرایط مساعدی ندارد و امکانات ملی پوشان برای تمرین مناسب نیست و در حد صفر است و هیچ برنامه ای برای آینده نداریم، به عبارتی برنامه بی هدفی را دنبال می کنیم.

 

وی افزود: با اینکه چند ماه آینده بازی های کشور های اسلامی را در پیش داریم هیچ اردویی برای تیراندازان در نظر گرفته نشد با این وضعیت تیراندازی به سمت نابودی پیش می رود.در همه جای دنیا برنامه های مربی برای تیم ملی باید اجرا شود متاسفانه در کشور ما اینگونه نیست وبه نظر مربیان توجه چندانی نمی شود.

 

مربی تیم ملی تپانچه در ادامه عنوان کرد: در اردو تپانچه 2 تیرانداز مرد حضور دارند که باید برای مسابقات هند آماده شود ورد حال زیر نظر من کار می کنند اما این اردو فقط با یک تیرانداز برگزار می شود و دیگر ملی پوش در جریان اردو تیم ملی نیست که این نشان می دهد ما مسیر تیراندازی را به درستی انتخاب نکردیم.

 

جعفرزداه گفت: انتظار داشتیم وضعیت تیراندازی با سرپرستی جدید بهبود پیدا کند اما این گونه نیست. شرایط نه تنها بهتر نشد بلکه روز به روز اوضاع وخیم تر می شود.من به مدت یک ماه هر روز برای اردو تیم ملی در فدراسیون هستم و تاکنون مسئولان برای بهبود وضعیت تیراندازی برنامه ای اتخاذ نکردند.

 

وی عنوان کرد: پس از گذشت یک ماه از اردو امروز برای تیراندازان میان وعده هایی آوردند که در شان ورزشکار تیم ملی نیست و این موضوع نشان می دهد شرایط جسمی و روحی ورزشکار برای مسئولان اهمیت ندارد.شرایطی که در حال حاضر بر تیم ملی حاکم است نمایانگر این است که ارزش انسانی ورزشکار ملی پوش بسیار پایین آمده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات آسیای هند تا چند وقت آینده آغاز می شود متاسفانه فدراسیون اعزام تیراندازان به این رقابت ها را کاهش داده است وحتی من به عنوان مربی تیم ملی نمی توانم همراه تیم ملی در کنار ملی پوشان باشم.

 

انتهای پیام/