به گزارش پارس به نقل از مهر، پس از مصاحبه و انتقادهای سیدمهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال در خصوص کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، کمیته انضباطی با تشکیل پرونده از رحمتی خواست تا ظرف مدت یک هفته مستنداتش درباره حرف هایی که در مصاحبه فوق مطرح کرده را به کمیته انضباطی تحویل دهد که هیچ اقدامی از سوی این دروازه بان صورت نگرفت.

بر پایه این گزارش، به همین دلیل کمیته انضباطی به جهت ابراز نظر خارج از حدود صلاحیت خود نسبت به سرمربی تیم ملی، انتشار آن از طریق رسانه ها و ایجاد تشویش در اذهان اهالی فوتبال، رحمتی را به پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان، جریمه نقدی محکوم و متذکر شد تکرار رویه مذکور در آینده موجب صدور حکم مبنی بر محکومیت از همراهی تیمی که وی در آن بازی می کند، خواهد بود که این رای صادره قطعی است.

همچنین کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، درباره اعتراض محمدرویانیان، مدیرعامل پرسپولیس به جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی به فدراسیون حکمش را صادر کرد. کمیته استیناف ضمن رد تقاضای استیناف رویانیان، رای صادره را مبنی بر پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی به جهت توهین به حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری، قطعی دانست.

ضمن اینکه محمد رویانیان نسبت به حکم محرومیت سه جلسه ای محسن بنگر از همراهی با پرسپولیس و پرداخت ۳ میلیون تومان به کمیته انضباطی، تقاضای استیناف و تجدید نظر خواهی کرده که کمیته استیناف ضمن رد تقاضای تجدیدنظر خواهی مدیرعامل پرسپولیس، اعلام می کند که رای صادره درباره محسن بنگر قطعی است.