عبدالله ویسی در خاتمه دیدار تیم های سپاهان و ماشین سازی اظهار داشت: درباره بازی صحبت خاصی نیست. وقتی تیمی با قدمت سپاهان در خانه 3 گل می خورد نمی توان حرف زد یعنی تیم کاملا تسلیم بوده است. اما درباره حاشیه های باید بگویم که هواداران تاج سر سپاهان هستند و من در برابر آنها سرتظیم فرود می آورم. اما آن 80-70 نفری که به من و خانواده ام فحش دادند، به خانواده های خود فحش دادند.

وی افزود: متاسفم برای کسانی که شانتاژ شدند. کانون هواداران سپاهان از من پول می خواست اما چون پول ندادم این اتفاقات رخ داد.

وی افزود: متاسفم برای کسانی که شانتاژ شدند. کانون هواداران سپاهان از من پول می خواست اما چون پول ندادم این اتفاقات رخ داد. در استانه بازی هم آمدند و پول گرفتند تا علیه تیم شعار بدهند.

سرمربی سپاهان بیان داشت: تیم یازدهم را به من تحویل دادند که تیمی پیر و بدون آینده بود. من پای این تیم ایستادم تا آن را جوان کنم. بازیکن مغز و عضله دارد. متاسفانه این 80-70 نفر تمرکز تیم را به هم زدند. از رسانه ها و مسوولین محترم تشکر می کنم و فقط روی صحبتم به همان تعداد اندک است.

ویسی درباره سوابق خود گفت: من در صبا این تیم را آسیایی کردم. استقلال خوزستان را قهرمان کردم و فولاد هم زمانی که من در کادر این تیم بودم قهرمان شدم. شعار حیا کن رها کن را روی سرم می گذارم اما دلیل ندارد به ناموسم فحش داده شود. پیکان فقط ما را در این مدت برد. نفت امروز اولین برد نیم فصلش را کسب کرد. باید تماشاگران این مسایل را ببینند.

سرمربی سپاهان درباره شعار سپاهانی ها که عقیلی را تشویق کردند، بیان داشت:من فقط شرمنده هواداران سپاهان هستم نه چهار نفر از این گونه آدمها. اصلا اشکالی ندارد که به من هم حیا کن و رها کن بگویم. ما امروز از نظر فنی افتضاح بودیم. وقتی بازیکنی 8-37 ساله است را تشویق می کنند یعنی چه؟ بازیکنی که باید در پیشکسوتان بازی کند. آن 80-70 نفر را همه می دانند که هستند. آنها برد و موفقیت سپاهان را نمی خواهند. 

وی ادامه داد: تیم ما داشت روند خوبی را شروع می کرد اما یک سری آدم که منافعشان به خطر افتاده بود، مشکلات را آغاز کردند. من هیچ مشکلی ندارم. حتی یک آدامس را جابه جا نکردم. کاپیتان های اول تا سوم استقلال یعنی رحمتی و ابراهیمی و حیدری در این تیم بودند.، حسینی کاپیتان پرسپولیس وکاپیتان صبا و تراکتورسازی در این تیم بودند. زیرا این تیم، بزرگ است و ثروتمند. اما من یک عده جوان را آوردم.

سرمربی سپاهان درباره استعفای خود در هفته گذشته خاطرنشان کرد:من آن روز به خاطر حرمت مربیگری استعفا دادم. عمرا به خاطر فحاشی یک سری آدم کنار بروم. ولی مطمئن باشید که در این صورت یک ریال از باشگاه نمی گیرم. من اصلا نیازی به این پول ندار.