به گزارش پارس ، اکبر فلاح یکی از منتقدان جدی فدراسیون کشتی در گفتگو با مهر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه بعد از ناکامی ابراهیم جوادی و اکبر میرروشن در انتخابات هیات رئیسه کشتی آسیا شاهد اظهار نظر برخی از اهالی فدراسیون بودیم که این اتفاق را یک رویداد عادی و معمولی تلقی کردند و در نهایت این شکست را چندان جدی بزرگ جلوه ندادند.

وی تصریح کرد: چطور می شود کشتی ایران به عنوان یکی از سه قدرت کشتی جهان، نتواند در هیات رئیسه آسیا صاحب کرسی شود و این اتفاق را ساده تلقی کرد! متاسفانه کشورهای یمن و تایلند که جایگاهی در کشتی آسیا ندارند، توانستند نماینده خود را به عضویت هیات رئیسه این قاره در آورند، اما کشتی ایران با این همه پیشینه و افتخار مغلوب این کشورها شد.

سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد جوانان ایران به معیار انتخاب نمایندگان ایران در هیات رئیسه آسیا نیز اعتراض کرد و افزود: هنوز مشخص نیست نمایندگان ایران که راهی این قبیل نشست های انتخاباتی می شوند با چه معیار و مشخصه ای و از سوی چه کسی انتخاب می شوند؟ ضمن احترام به ابراهیم جوادی و میر روشن، باید عنوان کنم انتخاب نمایندگان ایران باید طوری صورت بگیرد که نه تنها اختلافی بین آنها ایجاد نشود، بلکه همه چیز با شفافیت و وضوح برای اهالی کشتی آشکار باشد.

فلاح ادامه داد: طبیعی است زمانی که این دو نماینده همدیگر را قبول ندارند و با نامه نگاری و اظهار نظرهای مختلف همدیگر را محکوم می کردند، کنفدراسیون کشتی آسیا هم از این اختلافات مطلع شده و عطای انتخاب هر کدام از آنان را به لقایشان بخشیده است. باور کنید متولیان کشتی آسیا هم به اختلافات کنونی ما واقف هستند و همچنان باید چوب همین پنهان کاری ها و اختلافات درونی را بخوریم.

وی با اشاره به مدیریت ضعیف فدراسیون کشتی و در هم ریختگی سیستم اجرایی آن اظهار داشت: متاسفانه مدتهاست با سرپرستی حجت الله خطیب در فدراسیون کشتی، شاهد نوعی بی برنامگی و سیستم باری به هر جهت هستیم. پیش از این امیدوار بودیم با برگزاری نشست مجمع عمومی فدراسیون کشتی و انتخاب رئیس قانونی به جای سرپرست، مشکلات به حداقل برسد، اما انگار با وضعیتی که در ورزش ایران پیش آمده، فعلا خبری از برگزاری انتخابات و پایان مشکلات حاشیه ای کشتی نیست.

سرمربی پیشین تیم کشتی آزاد جوانان ایران در پایان گفت: جامعه کشتی از شخص وزیر ورزش انتظار دارد که هر چه سریعتر به این نابسامانی ها رسیدگی کند، چرا که ورزش اول ایران حال و روز خوشی ندارد و هر روز شاهد از میدان به در رفتن ملی پوشان و مربیان کهنه کار این رشته هستیم.

نشست انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا چندی پیش در دهلی نو برگزار شد که در نهایت ابراهیم جوادی به عنوان نماینده قانونی فدراسیون و اکبر میر روشن به عنوان نماینده مستقل نتوانستند به آرای لازم جهت عضویت در هیات رئیسه دست یابند.