ظهراب قنبری درباره حکم فیفا مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن باشگاه تراکتورسازی از حضور در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه گفته می‌شود دو بازیکن سربازی که در نیم‌فصل به این تیم پیوسته‌اند، باید برای ادامه خدمت‌شان به یک تیم نظامی دیگر بروند، اظهار داشت: تنها تیمی که امید عالیشاه و احمد نوراللهی می‌توانند ادامه خدمت مقدس سربازی‌شان را در آنجا سپری کنند، فجرسپاسی شیراز است. در حال حاضر به جز تراکتورسازی و فجرسپاسی، تیم نظامی دیگری در فوتبال ایران حضور ندارد که متعلق به سپاه باشد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز ادامه داد: به خاطر به وجود آمدن این مشکل برای تراکتورسازی که یکی از نمایندگان شهرستانی خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید، ناراحتیم. ما پیگیر حضور این دو بازیکن در فجرسپاسی هستیم و قرار است طی روزهای آینده هم نامه‌ای به بخش مشمولان نیروی انسانی سپاه بزنیم و به‌طور رسمی خواستار حضور آنها در فجرسپاسی شویم.

قنبری خاطرنشان کرد: شاید با اتفاقی که برای تراکتورسازی افتاد و بازیکنان سرباز این تیم حالا مجبورند به فجرسپاسی بیایند، حق به حق‌دار رسید. فجرسپاسی شیراز تنها تیم‌ صددرصد نظامی فوتبال ایران به حساب می‌آید و ما هم امیدواریم که با آمدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه به فجرسپاسی، بتوانیم شرایط‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.