برانکو  پس از برتری 2 بر صفر تیمش در خانه صبای قم اظهار داشت: از این برد خوشحالم. این پنجمین برد متوالی ماست. چیزی که بیشتر از همه باعث رضایت من است، استمرار نتایج‌مان است. تیم یک اعتمادبه‌نفس خاص دارد که می‌تواند برنده شود. از صمیم قلب برتری مقابل صبا را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. واقعاً ما مربیان اعتقاد داریم که سخت‌ترین برد، بردی است که ما را از قبل برنده بدانند.

وی افزود: همه انتظار داشتند که ما صبا را ببریم، اما آنها واقعاً تیم خوبی هستند، استیل خوبی از خود نشان دادند و بازیکنان ما در کنار هواداران خوب کار کردند. باید به هواداران هم تبریک بگویم. آنها قهرمانان اصلی ما هستند. صبایی‌ها می‌خواستند ما را غافلگیر کنند و شاید انتظار داشتند که ما روز بدمان باشد و روی فرم نباشیم، اما سزاوارانه پیروز شدیم و علی‌رغم آمادگی، عطش زیادی برای برد داشتیم. اکنون بی‌صبرانه منتظر بازی با تراکتورسازی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: قبل از بازی این آگاهی را داشتیم که از تیم حریف بهتریم، اما به بازیکنانم گفتم تیمی از پیش برنده نیست. اعتقاد دیروز ما تمام است و ما از فردا باید برای بازی با تراکتورسازی آماده شویم و این بازی را فراموش کنیم. به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

برانکو درباره اینکه چند بازیکن اصلی تیمش غایب بودند و شاید برخی فکر نمی‌کردند پرسپولیس در غیاب آنها عملکرد خوبی داشته باشد، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان جایگزین هم خوب عمل کردند و ما نشان دادیم که نیمکت خوبی داریم.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه صبا بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد و آیا این را قبول دارد یا نه، یادآور شد: بله، صبا تیم شایسته‌ای بود و ما تیم شایسته‌ای را بردیم. آنها موقعیت‌های خطرناکی هم داشتند که می‌توانستند بهتر از آن استفاده کنند. من دیروز هم در نشست خبری گفتم بازی سختی در پیش داریم و دیدید همین‌طور هم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که توپ صبای قم در اوایل بازی گویا از خط رد شده بود و داور گل صبا را ندید، گفت: شاید گل بوده و شاید هم گل نشده است، اما اگر گل بود داور سوت می‌زد.

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی اینکه تیمش با شایستگی به برتری می‌رسد، اما برخی‌ها می‌گویند قهرمان از قبل مشخص شده یا برخی داوری‌ها را زیر سؤال می‌برند، تأکید کرد: آنهایی که این صحبت را می‌کنند بیایند آنالیز کنند که داوران چقدر به ما کمک کرده‌اند. من فکر می‌کنم اگر این مسئله آنالیز شود، کاملاً برعکس است. چیزی که ما با آن درگیر هستیم، کار و تمرین است و هر تیمی آماده‌تر باشد، بهتر هم نتیجه می‌گیرد.

وی در خصوص اینکه در آستانه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، تراکتورسازان با صدور بیانیه و مطرح کردن برخی مسائل بازی را تحت مسائل حاشیه‌ای برده‌اند و به نظرش این مسائل چقدر روی بازی هفته آینده تأثیر گذار است، گفت: من از این مسائل خبر ندارم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و حواسم به تیم خودم است. من وظیفه‌ام کار در زمین است و همه چیز را در زمین انجام می‌دهیم. هم بازی امروز، بازی قبل و بازی بعدی هم فقط به بازی فکر می‌کنیم، نه چیز دیگری.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر تیمش هفته آینده مقابل تراکتورسازی به برتری برسد و فاصله‌اش در صدر جدول به 9 امتیاز برسد تا حدود زیادی قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد و کار راحت‌تری دارد، اظهار داشت: نه، ما اگر فاصله‌مان با صدر جدول هم بیشتر شود و حتی در هفته‌های آینده روی کاغذ قهرمان شویم، بازهم برای برد بازی می‌کنیم. ما هوادار داریم و برای خوشحالی هواداران باید تا آخر فصل به خاطر آنها تلاش کنیم تا در تمام بازی‌ها پیروز شویم.

برانکو اظهار داشت: طبیعی است که ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده شویم. برای بازی آینده هدف‌مان را مشخص کرده‌ایم. هدف‌مان از ابتدای فصل مشخص بود که آن هم قهرمانی است و برای این قهرمانی تلاش می‌کنیم. حتی اگر زودتر از موعد قهرمان هم شویم، بازیکنان به خاطر هواداران نمی‌توانند شُل بازی کنند.

وی در  پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند تیمش بتواند رکورد 14 برد پیاپی در فصل گذشته را این فصل هم تکرار کند، گفت: ما اصلاً به رکورد فکر نمی‌کنیم. طبیعی است اگر بردهای ما بیشتر شود، هواداران‌مان بیشتر خوشحال می‌شوند.

سرمربی کروات سرخپوشان تهرانی درباره اینکه پل یانسکی این شانس را دارد تا در پرسپولیس بماند یا او کنار گذاشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: من نگفته‌ام که به پل یانسکی احتیاج ندارم. من یک بار دیگر تکرار می‌کنم، هرگز از طریق رسانه‌ها در خصوص بازیکن و شخص خاصی در تیمم صحبت نکردم  و خیلی به ندرت درباره کسی صحبت می‌کنم. مگر اینکه بخواهم از بازیکنی تمجید کنم، اما موقع بردها نیز فقط از یک نفر تمجید نکردم و از تمام تیم تمجید می‌کنم، چون برد با کار تیمی به دست می‌آید.

برانکو در واکنش به سؤال عجیب یک خبرنگار مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید مردم با این نتایج فکر کنند شما مستحق هدایت تیم ملی هستید، گفت: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. همانطور که بعد از من قلعه‌نویی، دایی، قطبی و کی‌روش آمدند، بعد از این دوره هم یک مربی دیگر می‌آید. نمی‌دانم شما دنبال چه چیزی هستید.

وی در واکنش به سؤال دیگری در خصوص حضورش در تیم ملی اظهار داشت: من فصل گذشته قراردادم را با باشگاه دو ساله تمدید کردم. من تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارم و به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس تا دقیقه 60، 65 هر توپی زد به در بسته خورد و آیا در آن شرایط فکر می‌کرد تیمش به برتری برسد یا نه، گفت: بازی 90 دقیقه طول می‌کشد. تیم صبا دفاع خود را خوب سازماندهی کرده بود و عملاً با 11 بازیکن از فاصله 40 متری دفاع می‌کرد. ما باید سماجت زیادی به خرج می‌دادیم تا به گل برسیم. طبیعی است که صبا نتوانست در تمام طول بازی شرایط خود را حفظ کند و به مشکل خورد. می‌توانم بگویم حریف خیلی دفاعی کار  کرد. ما با خسته کردن آنها، ضربه آخر را به این تیم وارد کردیم.