نیمه دوم دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال با اتفاقات عجیب و غریب زیادی همراه بود. مهم‌ترین اتفاق شعار هواداران آبادانی علیه کاپیتان تیم‌شان و پرتاب انواع اشیا به کنار زمین بود.

* در دقیقه 48 بازی در حالی که نفتی‌ها در تدارک ضدحمله بودند، امید ابراهیمی به زمین افتاد و در این لحظه هواداران به شدت علیه او شعار داده و وی را متهم به تمارض کردند. جالب اینکه داور هم نسبت به این صحنه بی‌تفاوت بود و هافبک استقلال بعد از لحظاتی از زمین بلند شد.

* از دقیقه 50 به بعد علیرضا منصوریان از روی نیمکت بلند شد و جایش را با محمد خرمگاه عوض کرد. در این لحظه هواداران باز هم روی سر و بدن منصوریان لیزر انداخته و شعارهای تندی علیه او سر دادند.

* در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هواداران آبادانی به شدت تیم‌شان را تشویق کردند، اما وقتی گل دوم استقلال به ثمر رسید آنها یکپارچه علیه حسن هوری شعار دادند.

* بعد از گل دوم استقلال یکی از هواداران یک نارنجک کنار پای سرمربی تیم نفت آبادان انداخت.

* یکی از توپ‌جمع‌کن‌های بازی موقعی که هواداران علیه هوری شعار می‌دادند رو به تماشاگران کرده و از آنها خواست با شدت بیشتری این کار را انجام دهند. 

* گل سوم استقلال کافی بود تا برخی هواداران به سمت فیروز کریمی هم بطری پرتاب کنند که در این بین یکی از بطری‌ها به پای سرمربی نفتی‌ها برخورد کرد.

*‌ در ادامه بازی هر موقع حسن هوری صاحب توپ می‌شد هواداران نفت آبادان او را هو می‌کردند.

* تماشاگران آبادانی وقتی از سه امتیاز گرفتن تیم‌شان ناامید شدند اقدام به روشن کردن فشفشه کردند.

* منصوریان وقتی دید جو ورزشگاه به شدت علیه اوست، ترجیح داد بازی را از روی نیمکت تماشا کند و خرمگاه جای او را گرفت.