حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: ما دقیقا مثل بازی رفت مقابل پرسپولیس شکست خوردیم. در 4-5 هفته ابتدایی قرعه‌ بدی به ما خورده است. در این بازی مانند پرسپولیس به دنبال پیروزی بودیم.

او ادامه داد: در این دیدار از 5 بازیکن جدیدمان که تازه چند روز است به تیم ما اضافه شده‌اند استفاده کردیم. به نظر من همان طور که برانکو گفت شرایط ورزشگاه بسیار خوب بود.

سرمربی سایپا درباره داوری این دیدار گفت: بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس بازی از دست داور خارج شد و هر دو تیم معترض بودند و آرامش هر دو تیم از بین رفت. بازی مهمی بود و کمیته داوران باید داور باتجربه‌ای را انتخاب می‌کرد.

فرکی ادامه داد: مثل بازی رفت این بار هم روی غفلت و اشتباه یک بر صفر باختیم. البته بازیکنان جدیدمان تنها دو، سه جلسه با ما تمرین کرده بودند و زمان کافی برای اینکه بازیکنان‌مان را هماهنگ کنیم نداشتیم.

او افزود: در مجموع از بازی تیمم راضی هستم. بازیکنانم تلاش کردند و البته در نیمه اول هم یک صحنه مشکوک داوری داشتیم که داور می‌توانست کارت دوم را به یکی از پرسپولیسی‌ها بدهد.

فرکی همچنین گفت: داور تلاش  کرد که بازی از کنترلش خارج نشود اما این اتفاق افتاد. همچنین داور اگر وقت را درست را حساب می‌کرد باید وقت تلف شده بیشتری در نیمه دوم می‌گرفت. پرسپولیس هم وقتی 10 نفره شد، حالت تدافعی به خود گرفت و به همین دلیل موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما نداشت.

او ادامه داد: هر گاه می‌خواستیم به بازی مسلط شویم، بازی متوقف می‌شد و به شرایط اول برمی‌گشت. پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است و از این به بعد قضاوت برای داوران سخت خواهد بود و شاید تیم‌هایی مثل ما قربانی شوند. فضای بازی و سکوها خیلی خوب بود اما متاسفانه سوت‌های داور فضا را به هم زد هرچند اشتباه‌هایش روی بازی تاثیری نداشت.

فرکی درباره دلیل عصبانیتش در اواخر بازی هم گفت: بخشی به خاطر سوت‌های داور و بخشی هم از دست بازیکنان خودم عصبانی بودم.

سرمربی سایپا در ادامه گفت: از اول فصل مشکل گلزنی داشتیم اما اکنون هم دنبال مهاجم گلزن هستیم تا این مشکل را حل کنیم. ما مهاجم سرزن نداریم و همین طور کسی که بتواند از کناره‌ها سانتر کند را هم نداریم و مجبوریم بازی را به عمق ببریم. البته پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ است و تجربه زیادی دارد.