دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان مشهد در چارچوب هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز -جمعه- در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.
ذوب آهن که از امتیاز میزبانی در این دیدار بهره می برد از ابتدا کنترل بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت حساس و خطرناک بر روی دروازه شاگردان خداداد عزیزی ایجاد کرد ولی این موقعیت ها در نیمه اول به گل ختم نشد.
با شروع نیمه دوم بر شدت حملات شاگردان مجتبی حسینی افزوده شد تا اینکه در دقیقه 63 یاسر فیضی موفق شد از روی پاس کوتاه مهدی مهدی پور با یک بغل پا دروازه سیاه جامگان را باز کند.
شاگردان خداداد عزیزی بعد از دریافت گل از لاک دفاعی خود خارج شده و چندین موقعیت مختلف را روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند ولی در بازکردن دروازه حریف قدرتمند خود ناکام ماندند.
در پایان 90 دقیقه تیم ذوب آهن با کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی 28 امتیازی شد و بالاتر از پیکان 26 امتیازی به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
تیم سیاه جامگان نیز با قبول این شکست خارج از خانه همچنان با 14 امتیاز و تا قبل از پایان هفته شانزدهم در رده 13 جدول رده بندی باقی ماند.
قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی برعهده داشت و حسن ظهیری و براتعلی مولوی کمک های وی بودند. خورشیدی در این دیدار به مرتضی رنجبر(59) از سیاه جامگان کارت زرد نشان داد.

ترکیب ذوب آهن: 
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، محمد ستاری(53 یاسر فیضی)، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و جری بنگستون
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سیاه جامگان:
محمد ناصری، سیدمیثم حسینی، مهران عسگری، عبدالرضا زارعی، پیام ملکیان، سالار افراسیابی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی(73 میلاد میداوودی)، محسن آذرپاد، عباس عسگری و مرتضی رنجبر(67 روح الله سیف اللهی)