کریم انصاری فرد، ستاره ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس یونان بنا به گزارش رسانه های یونانی با المپیاکوس به توافق رسیده و پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. البته هنوز قرارداد رسمی بین انصاری فرد و این باشگاه امضا نشده اما احتمالا امشب کریم به این تیم مشهور یونانی خواهد پیوست. باشگاهی سفید و قرمزپوش که پائولو بنتو سرمربی سابق تیم فوتبال پرتغال را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و در حال حاضر نیز در رده اول لیگ یونان است. 

 

تیم المپیاکوس با سیاهه ای از موفقیت های اروپایی و ملی در حال حاضر 18 بازیکن خارجی را در جمع خود دارد که از این جمع استبان کامبیاسو آرژانتینی، مشهورترین چهره این تیم به شمار می آید. انصاری فرد که سابقه حضور در دو تیم اوساسونا اسپانیا و پانیونیوس یونان را دارد با این انتقال پاداش صبر و درخشش خود در فوتبال یونان را می گیرد.

 

 

 

در حال حاضر رسانه های یونانی با پوشش کامل این انتقال خبر توافق کریم و المپیاکوس را قطعی اعلام کرده اند. وب سایت نوبا اسپورت در این باره نوشته است تنها چند دقیقه تا انتقال مهاجم ایرانی به مهمترین تیم فوتبال یونان باقی مانده است.

 

 

این پایگاه خبری در ادامه گزارش خود می افزاید: «همانطور که از یکشنبه هفته گذشته به جزییات این انتقال پرداخته بودیم، اکنون که این گزارش نوشته می شود دقایق پایانی این انتقال در حال انجام است و از این لحظه باید او را در لباس المپیاکوس تصور کنیم. این مهاجم در فصل جاری برای پانیونیوس در 14 بازی 5 گل به ثمر رسانده و در تیم جدیدش باتوجه به فضای تهاجمی فرصت بیشتری برای افزایش تعدا آنها خواهد داشت.»