به گزارش پارس ، منصور قنبر زاده مدیر عامل صنعت نفت تهران در گفتگو باباشگاه خبرنگاران گفت: ابراهیم زاده تمایل دارد تا در کادر فنی باقی بماند و انگیزه مضاعفی هم در بازیهای باقیمانده لیگ برتر دارد.

وی ادامه داد: گزینه دیگری را برای سرمربیگری صنعت نفت در ذهن نداریم و سعی کردیم تا خواسته های ابراهیم زاده را بر آورده کنیم تا در تیم فوتبال نفت بماند.

وی افزود: ابراهیم زاده نیز سعی کرده تا با انگیزه و قدرت بالاتری کار کند و قرار داد وی یک ساله بوده که امسال به اتمام می رسد و اگر بخواهد دوباره قرار داد او را تمدید خواهیم کرد.

قنبر زاده تصریح کرد: تیم صنعت نفت هم سعی کرده تا در حد وسع و امکان باشگاه آنچه در توان بوده به کار ببندد تا خواسته های سرمربی و بازیکنان را برآورده سازد و هر چیزی که امکان داشته انجام دادیم و کارهایی هم که خارج از توانمان بوده صورت نگرفته است اما در کل از برنامه تیم راضی هستیم.

مدیر عامل صنعت نفت تهران اذعان داشت: ابراهیم زاده تنها مربی ایرانی است که در رنکینگ جهانی حضور دارد و از لحاظ اخلاقی هم این مربی در سال گذشته به عنوان مربی اخلاق مدار و فرهنگی در مجموعه ورزشی شناخته شده است.

قنبر زاده تاکید کرد: تیم فوتبال نفت تهران هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد و به همین خاطر ما تمرکز مان بر روی دو بازی باقی مانده لیگ گذاشتیم تا با قدرت این بازی ها را به اتمام برسانیم بر این اساس منتظر خواهیم ماند تا دو بازی آسیایی لیگ به اتمام برسد تا با ابراهیم زاده مذاکره کرده که جواب قطعی را برای ماندن در تیم بدانیم.

وی عنوان کرد: ابراهیم زاده با هیچ تیمی مذاکره نکرده است و برخی از بازیکنان هم قرار داد بلند مدت دارند و بر اساس مراودات و شاخص های حرفه ای با باشگاه نفت مذاکره می کنند و همانطور که مدیر عامل استقلال نیز در یک جو تفاهم آمیز و بر اساس اصول حرفه ای جا به جایی دو بازیکن تیم ما با تیم استقلال را پذیرفت.

قنبر زاده خاطر نشان کرد: ابراهیم زاده هنوز قراردادش به اتمام نرسیده و باشگاه صنعت نفت هم تکلیفش روشن است اما سعی می شود تا وی در سمتش باقی بماند و دلیل آن هم جو آرام و رضایت بخش تیم صنعت نفت است و تصمیم نهایی را هم خود ابراهیم زاده خواهد گرفت.