به گزارش پارس ، به نقل ازفارس از فردا شب (سه شنبه) آخرین سری از پیکارهای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا (دور ششم) با ۸ دیدار در گروه های سوم، چهارم، هفتم و هشتم آغاز می شود تا پس از پیکارهای باقیمانده در روز چهارشنبه، چهره ۱۶ تیم صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود.

براساس آمار موجود از میان تیم هایی که فردا به میدان می روند، استقلال ایران، الاهلی عربستان، الغرافه قطر و کاشیوا ریسول ژاپن به دور بعد راه یافته اند. از این رو ۴ تیم صعودکرده دیگر نیز در این تاریخ معرفی خواهند شد.

*گروه سوم:

در این گروه تکلیف ۲ تیم صعود کرده به مرحله بعد با راهیابی الاهلی عربستان و الغرافه قطر قطعی است. بنابراین ۲ دیداری که سه شنبه شب انجام خواهد شد، جنبه تشریفاتی دارد.

به این ترتیب سپاهان اصفهان، نماینده حذف شده ایران در ورزشگاه نقش جهان میزبان الغرافه است.

شاگردان کرانچار که در بازی رفت ۳ بر یک مغلوب قطری ها شدند، در این بازی با هدف کسب انتقام و تلافی شکست بازی رفت وارد میدان خواهند شد.

همچنین الاهلی در ورزشگاه عبدالعزیز میزبان النصر امارات است.

جدول گروه:

۱- الاهلی عربستان ۱۳ امتیاز (صعود کرده است)

۲- الغرافه قطر ۱۰ امتیاز (صعود کرده است)

۳-سپاهان ایران ۶ امتیاز

۴- النصر امارات بدون امتیاز

*گروه چهارم:

در این گروه استقلال تهران در بازی قبل با غلبه بر الریان قطر (برد ۳ بر صفر) جواز صعود به مرحله بعد گرفت اما الهلال عربستان و العین امارات بر سر کسب سهمیه دیگر این گروه با یکدیگر رقابت سختی دارند.

بر اساس برنامه آبی پوشان تحت امر امیر قلعه نویی در ورزشگاه بن محمد میهمان العین هستند. نماینده کشورمان در بازی رفت ۲ بر صفر در تهران به پیروزی رسید و اکنون قصد دارد با کسب برد با قدرت به کار خود در گروه ۴ خاتمه دهد.

دیگر جدال این گروه اختصاص به رویارویی الریان و الهلال در شهر دوحه دارد. جایی که الهلالی ها برای رسیدن به دور بعد در جست وجوی هر سه امتیاز همچون بازی رفت (برد ۳ بر یک) هستند.

جدول گروه:

۱-استقلال تهران ۱۰ امتیاز (صعود کرده است)

۲-الهلال عربستان ۹ امتیاز

۳- العین امارات ۶ امتیاز

۴- الریان قطر ۴ امتیاز

*گروه هفتم:

در این گروه تکلیف هیچ یک از ۲ سهمیه صعود مشخص نیست و بنیادکار ازبکستان (۹ امتیاز) ، بجینگ گوان چین (۸ امتیاز) و پوهانگ استیلرز کره جنوبی (۶ امتیاز) در آخرین دور برای کسب مجوز صعود، رقابت فشرده ای دارند.

بر همین اساس سنفریس هیروشیما ژاپن در ورزشگاه اختصاصی خویش از نماینده چین (بازی رفت باخت ۲ بر یک سنفریس) استقبال می کند. در حالی که بنیادکار میهمان پوهانگ در ورزشگاه استیل یارد (بازی رفت تساوی ۲ بر ۲) است.

جدول گروه:

۱- بنیادکار ازبکستان ۹ امتیاز

۲- بجینگ گوان چین ۸ امتیاز

۳- پوهانگ استیلرز کره جنوبی ۶ امتیاز

۴-سنفریس هیروشیما ژاپن ۲ امتیاز

*گروه هشتم:

در این گروه کاشیوا ریسول ژاپن با کسب ۱۱ امتیاز به دور بعد صعود کرده است اما تیم دوم از بین سنترال کاوئست مارینرز استرالیا (۷ امتیاز) و گویژو رنه چین (۵ امتیاز) انتخاب خواهد شد.

مطابق برنامه سنترال مارینرز میزبان کاشیوا ریسول (بازی رفت برد ۳ بر یک تیم ژاپنی) است و گویژو نیز پذیرای سوان کره جنوبی (بازی رفت تساوی بدون گل) خواهد شد.

جدول گروه:

۱- کاشیوا ریسول ژاپن ۱۱ امتیاز (صعود کرده است)

۲-سنترال کوئست مارینرز استرالیا ۷ امتیاز

۳-گویژو رنه چین ۵ امتیاز

۴-سوان بلووینگز کره جنوبی ۳ امتیاز