به گزارش پارس ، به نقل ازشریان نیوز، مجله وردساکر یک ماهنامه پر شمارگان انگلیسی با موضوع فوتبال است. این مجله معمولا نویسندگان خود را از افراد معروف و معتبر سراسر جهان انتخاب می کند.

احتمالا می دانید نویسنده ایرانی این مجله که به مسایل مختلف فوتبال ایران می پردازد کسی نیست جز عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه نود.

اما به نظر می رسد مطالب فردوسی پور در این مجله پرشمارگان بیشتر پیرامون باشگاه پرسپولیس است.

جالب است که فردوسی پور در نوشته هایش به میزان سختی کار در پرسپولیس اشاره کرده اما هیچ مطلبی در مورد قهرمانی ها و افتخارات استقلال در سطح قاره آسیا ننوشته است. او حتی در جدید ترین مقاله خود در این مجله استقلال را جزو تیم های پر طرفدار آسیا عنوان نکرده است!

برای تایید این صحبت ها می توانید نام پرسپولیس را در" ویکی پدیا" سرچ کنید تا مطالب وی را درباره باشگاه پرسپولیس در مجله وردساکر به عینه ببینید، ولی اگر نام استقلال را در ویکی پدیا سرچ کنید با این همه افتخار در سطح قاره آسیا مشاهده خواهید کرد که فردوسی پور هیچ نامی از باشگاه استقلال در قدیمی ترین مجله فوتبالی جهان نبرده است.

حتی در جایی پرسپولیس را ترسناک ترین تیم آسیا عنوان کرده و افزوده: « مربی گری در پرسپولیس سخت ترین کار در فوتبال ایران است. »

توضیح: پایگاه خبری" تماشاگر دات نت" به عنوان یک رسانه مستقل و بی طرف ورزشی آمادگی دارد پاسخ احتمالی عادل فردوسی پور را در مورد این مطلب منتشر کند.

انتشار این مطلب در" تماشاگر دات نت" به عنوان دیدگاه رسمی این رسانه نیست. چه، عادل فردوسی پور یکی از پرطرفدارترین و پاک ترین افراد ورزشی کشورمان است.