در حالی امشب همه نگاه‌ها به چلسی و تعداد گل‌هایش مقابل تیم دسته دومی پیتربورو در مرحله سوم جام حذفی انگلیس است، بازیکن ایرانی تیم سطح پایین جزیره ادعا کرد قصد دارد مقابل همه جریان‌های منفی علیه تیمش در این بازی بزرگ بایستد.

 رایان تفضلی، مدافع ایرانی‌الاصل پیتربورو که هنوز در سطح ملی بازی نکرده ازسوی دیلی میرر به عنوان پدیده این بازی انتخاب شده و به همین دلیل صحبت‌هایش انعکاس یافته است. 

 او در اظهارات منتشر شده در این سایت معتبر گفت: واقعا آرزویم برای این بازی، حضور دیگوکاستاست.او در ترکیب چلسی بهترین بازیکن ممکن است و می‌تواند سرنوشت یک رقابت را عوض کند. اگر مقابل او بایستم، سعی می‌کنم بهترین دفاع ممکن را به نمایش بگذارم. 

او احتمال بازی برای تیم ملی ایران را کم ندانست و ادامه داد: می‌دانم تیم ملی ایران بهترین تیم آسیاست. بازی در چنین گروه پرستاره‌ای که مربی بزرگی به نام کی‌روش را دارد، اصلا آسان نیست. اینجا ایران را به خاطر کی‌روش و کی‌روش را به خاطر دستیاری کردن برای سر آلکس فرگوسن در منچستریونایتد می‌شناسند. بازی این تیم در جام‌جهانی مقابل آرژانتین را دیدم. ایران خیلی خوب دفاع کرد و در نهایت نبوغ مسی برتری آرژانتین را به وجود آورد. دوست دارم در تیم ملی باشم و منتظرم کی‌روش به من یک فرصت بدهد.