رضا مهاجری در خصوص وضعیت پدیده در فصل نقل و انتقالات گفت: تا الان فقط حضور ویکروم در تیم ما قطعی شده و چند بازیکن دیگر از جمله هادی عقیلی و فرشید باقری هم در لیست ما هستند. باید ببینیم شرایط جذب بازیکن چطور پیش خواهد رفت. ما نیاز به جذب دو سه بازیکن دیگر داریم.

او در این مورد که می‌گویند برای ایجاد تغییرات زیاد در نیم فصل دوم با مسئولان باشگاه اختلاف داشته است تأکید کرد: قصد نداشتم تغییرات کلی ایجاد کنم چون این بازیکنان را خودم در ابتدای فصل آوردم و اواسط فصل به پدیده نیامدم که دنبال تغییرات کلی باشم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا پدیده در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت گفت: تلاش می‌کنیم نتایج بهتری بگیریم و باید این اتفاق رخ دهد. در نیم فصل دوم قرعه بهتری داریم و باید نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پدیده درباره اختلاف اخیر برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش که در نهایت منجر به بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس به ایران شد، خاطرنشان کرد:‌ هر فردی مسئول رفتار خودش است ولی معتقدم اختلاف پرسپولیس و تیم ملی به فوتبال ایران ضربه می‌زند. در این اتفاق بازیکنان بیشتر از همه ضربه می‌بینند که این هم به ضرر تیم ملی است هم به ضرر پرسپولیس. بهتر است فدراسیون ورود کند و این چالش‌ها را از بین ببرد.