در چارچوب هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلانیااسپور که سجاد شهباز زاده مهاجم سابق استقلال را در اختیار دارد  در خانه تیم قدرتمند گالاتاسرای به مصاف این تیم رفت که در این مسابقه پر گل، میزبان با نتیجه  5-1 به پیروزی رسید.
 در این دیدار شهباززاده، از ابتدا در ترکیب آلانیا قرار گرفت و در دقیقه  39 تک گل تیمش را به ثمر رساند. مهاجم سابق استقلال که اولین گل فصلش را وارد دروازه گالاتاسرای کرد در  دقیقه 85 تعویض شد.
دی یانگ، هافبک هلندی تیم گالاتاسرای در دقیقه 30 گل اول بازی را به ثمر رساند، اما سجاد شهباززاده که پس از هفته ها توانست به ترکیب اصلی تیمش راه باید در دقیقه 39 گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه گالاتاسرای کرد اما آلانیا نه تنها نتوانست از این اندوخته ارزشمند محافظت کند بلکه در دقایق پایانی نیمه اول بازیکن این تیم یک گل دیگر وارد دروازه تیم خودی کرد. 
گل های بعدی تیم گالاتاسرای در دقایق 55،51 و 80 به ثمر رسید تا این تیم با نتیجه پنج - یک پیروزی پرگل خانگی را برابر آلانیااسپور کسب کند. 
آلانیااسپور با این شکست با همان 18 امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد و گالا با این برد با 33 امتیاز رتبه سوم جدول رده بندی سوپر لیگ ترکیه را حفظ کرد.