امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با نفت گفت: متاسفانه به علت ناهماهنگی‌هایی که در پرواز تیم وجود داشت نتوانستم در نشست خبری پیش از بازی حضور داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی در این باره گفت: هر کدام از تیم‌هایی که ما میزبان آن‌ها هستیم و به تبریز می‌آیند با آقای قلیچ‌خانی در ارتباط هستند و آقای قلیچ‌خانی برنامه کنفرانس خبری پیش از بازی را طوری برنامه‌ریزی می‌کند که تمام مربیان به این نشست برسند اما متاسفانه در تهران این اتفاق برای ما نیفتاد. همچنین زمین تمرینی که به ما دادند را دقیقا در ساعت 2 دادند. زودتر ندادند زیرا استقلال تهران در این تمرین مشغول تمرین بود و دیرتر نیز به خاطر مشکل نور زمین شماره 2 آزادی نگذاشتند که تمرین کنیم. به همین دلیل من مجبور شدم حتما سر تمرین باشم و به نشست خبری نرسیدم.

وی درباره ملاقات با منصوریان پیش از تمرین نیز گفت: علیرضا منصوریان هم‌بازی سابق من بوده و من برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بدشانسی‌هایی که علیرضا در این فصل با آن روبه‌رو شده به پایان برسد و تیمش بتواند روند رو به جلویی را در پیش گیرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: متاسفانه در تیم استقلال تعدادی از افراد هستند که نمی‌خواهند امثال ما موفق شوند. این دو، سه نفر که در استقلال هستند باعث عدم موفقیت افرادی چون من، منصوریان و مظلومی شده‌اند. امیدوارم ریشه این افراد به زودی بسوزد تا استقلال بتواند نتیجه بگیرد.

قلعه‌نویی درباره حضورش در استقلال نیز گفت: زمانی که من در استقلال بودم ما در نیم فصل برای ماندن در کورس قهرمانی به سه بازیکن نیاز داشتیم. محسن مسلمان، کاوه رضایی و بابک حاتمی را من به مسئولان معرفی کردم تا این بازیکنان جذب شوند. آن افراد نیز علاوه بر اینکه این بازیکنان را جذب نکردند رضایتنامه محمد قاضی و آندرانیک تیموریان را نیز صادر کردند.

وی افزود: همچنین ما ۱۵ میلیون نیز برای ترمیم کمپ از هیات مدیره درخواست کردیم. آقای مدیرعامل (افشارزاده) که در آن زمان حضور نداشتند و هیچ کجای دنیا این گونه نیست که مدیرعامل در زمان نقل و انتقالات نباشد و به سفر برود. جانشین ایشان نیز علاوه بر اینکه بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب نکرد ۱۵ میلیون برای ترمیم کمپ را نیز به ما نداد. ما بعد از رفتن آن دو بازیکن و باز هم با نداشتن کمپ تمرینی مناسب توانستیم در کورس بمانیم. بازیکنانی امثال میلاد نوری که علاوه بر اینکه با پول خود رضایت‌نامه را گرفتند بدون پول برای استقلال در آن نیم فصل بازی کردند. درست است که میلاد آن کیفیت فنی لازم را نداشت اما همان که برای تیم معرفت گذاشت کافی است.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما بازی با نفت مسجد سلیمان را بردیم و به صدر جدول رسیدیم. یک هفته قبل از بازی با نفت با مدیرعامل تماس گرفتم و گفتم ۱۰۰ میلیون بدهد تا به بچه‌ها پاداش دهیم تا برای سه بازی سخت آینده انگیزه لازم  را بگیرند. مدیرعامل نیز دو روز قبل از بازی به من زنگ زد و گفت من چنین پولی ندارم. حالا نمی‌دانم یا نداده است یا دلش نخواسته است بدهد. هرچه که بود به تیم ما خیلی ضرر زد.

وی ادامه داد: خیلی مسائل در تیم استقلال هست که نمی‌شود بیان کرد. امیدوارم آقای سلطانی‌فر وقتی برای این تیم بگذارد و ریشه چنین افرادی را خشک کند. آن‌ها دنبال منافع خودشان هستند و چشمداشتی برای خود دارند. چند روز قبل فرزاد مجیدی به من زنگ زد و بابت مشکلاتی که داشتیم حلالیت گرفت. کریم بوستانی نیز 4 هفته پیش به من زنگ زد و از یک بازیکن نقل قول‌هایی را درباره تیم ملی گفت. همین طور امیدوارم یک روز حنیف عمران‌زاده بتواند صحبت کند چون صحبت‌های خیلی زیادی برای گفتن دارد.