از آنجا که تا قبل از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کاپیتان ملی‌پوش سپاهان موفق به گلزنی در این دوره از رقابت‌ها نشده بود او در عنوان بهترین گلزن فصل سپاهان با جلال‌الدین علی‌محمدی شریک بود؛ زیرا این بازیکن علاوه بر به ثمر رساندن 2 گل در لیگ برتر در مراحل یک سی و دوم و یک هشتم نهایی جام حذفی هم موفق به گلزنی به تیم‌های غذای سبز و آلومینیوم اراک شده بود.

طلسم گل نزدن حاج‌صفی در جام حذفی با گلی که او در چهارمین دقیقه بازی با سایپا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شکسته شد تا مجموع گل‌های حاج صفی در مسابقات رسمی امسال در مجموع مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به عدد 5 برسد.

حاج‌صفی پیش‌تر در دیدار با ماشین‌سازی از هفته ششم لیگ برتر یک ضربه پنالتی را از دست داده بود. کاپیتان سپاهان با گل کردن پنالتی بازی با سایپا نه تنها با افزایش تعداد گل‌های خود به عدد پنج برترین گلزن فصل این تیم لقب گرفت که اعتماد به نفس از دست رفته‌اش در ضربات پنالتی را یک بار دیگر به دست آورد.

مدافع چپ سپاهان گلزنی های خود برای این تیم را در شکست برابر پرسپولیس آغاز کرد و هم‌چنان به بازی های تاثیرگذار خود ادامه می دهد، تا زردپوشان اصفهانی با تکیه بر کاپیتان خود امیدوارانه تر از گذشته به مسابقات جام حذفی و لیگ برتر نگاه کنند.