علی چینی درباره تقابل تیم فوتبال استقلال تهران با السد قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: السد یکی از قدرت های فوتبال قطر به شمار می رود. تیمی که بازیکنان با کیفیتی چون ژاوی و مرتضی پورعلی گنجی در کنار چند ملی پوش تیم ملی قطر را در اختیار دارد.

 

وی افزود: قدرت السد سبب می شود برای صعود به مرحله گروهی بیشتر تلاش کنیم. البته نمی توان از بزرگی و قدرت استقلال هم بی تفاوت گذشت. ما هم بازیکنان قابل، سرمربی با دانش و حمایت هواداران را داریم و امیدوارم با تکیه بر این ویژگی ها السد را شکست دهیم.

 

چینی درباره ارزیابی خود از حریفان استقلال در صورت صعود این تیم به مرحله گروهی، تصریح کرد: فعلا در لیگ قهرمانان به السد نگاه می کنیم. از طرفی نگاهی جدی به حضور قدرتمندانه در لیگ و جام حذفی داریم و پدیده و نفت تهران برای ما اولویت دارند.  حدود 2 ماه دیگر به بازی پلی آف استقلال مقابل السد زمان باقی مانده و امیدواریم تا آن زمان به اوج قدرت خود برسیم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطر نشان کرد: لوکوموتیو تاشکند قهرمان لیگ ازبکستان  چند بازیکن ملی پوش دارد و نسبت به سال قبل تقویت شده است. الاهلی امارات مدافع عنوان قهرمانی لیگ این کشور است  و التعاون عربستان هم تیم دست و پا بسته ای نیست. با این وجود استقلال به دلیل سابقه درخشان در آسیا و کسب 2 قهرمانی در این رقابت ها، در صورت برتری مقابل السد اصلی ترین مدعی گروه می شود.