وضعیت سروش رفیعی هنوز مشخص نیست و گمانه زنی ها درباره آینده این بازیکن ادامه دارد. در این رابطه هنوز حکم کمیته انضباطی در پرونده رفیعی- فولاد اعلام نشده است. از سوی دیگر تراکتورسازی و چند تیم دیگر خواهان جذب او در نیم فصل هستند. با توجه به اینکه رفیعی اکنون بازیکن تراکتورسازی است، شاید این بازیکن به تبریزی ها نزدیک تر باشد اما هنوز هیچ چیز درباره آینده این بازیکن روشن نشده است.

در این باره روز گذشته هنگامی که امیر قلعه نویی برای ورزش به سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب رفته بود، به صورت اتفاقی سروش رفیعی را دید که یکروز از او مرخصی گرفته و در تهران بسر می برد. قلعه نویی در این دیدار دقایقی به صورت خصوصی با رفیعی درباره آینده این بازیکن به صحبت پرداخت.

قلعه نویی در این دیدار به سروش اعلام کرد تجربه 26 ساله اش از حضور در فوتبال می گوید ماندن این بازیکن در تراکتورسازی به سودش است و به آینده اش کمک می کند. سرمربی تراکتورسازی در گفت وگویی دوستانه از رفیعی خواست بماند اما این بازیکن هنوز تصمیم نهایی‌اش را اتخاذ نکرده است.

این در حالی است که بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی آجورلو مدیرعامل سرخپوشان تبریزی گفته بود: «خوش به حال تیمی که رفیعی را به خدمت می‌گیرد.»