سیاوش اکبرپور در چند ماه اخیر هدایت تیم فوتبال جوانان استقلال را برعهده گرفته بود، با انتشار متنی از سمت خود استعفا داده است. او که چندی پیش به خاطر درگیری با داور حاشیه های زیادی را به وجود آورده بود، حالا از سمت خود کنار رفته است.

اکبرپور در این پیام نوشت:

با عرض ادب واحترام حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان محترم؛ همیشه بر این اعتقاد بودم که فوتبال عشق می خواهد و باید عاشق بود و به آن ایمان داشت تا بتوان استعدادو زیبایی خلق کرد؛ همیشه سعی کردم عاشقانه وبا خلوص نیت، سردی فوتبال را با التهاب نفس های داغم، گرم کنم؛ چون به دنبال عزت خدایی بودم نه عزت نفسانی، به دنبال خلوص نیت و خدمت صادقانه ولی دیدم آنچه را که نباید دید، دیدم که فوتبالِ ناپاک، پاک ها را خط می زند، دیدم که فوتبال، بازار سوداگریی شده که سوداگران به اسم خدمت، خیانت می کنند، به نام سود، ضرر می رسانند، به نام پاکی آلوده می کنند و به جای عاشقی، کاسبی؛ دیدم توانمندانی که با تمکن مالی، با بی رحمی خط بر روی استعدادهایی می کشند که از عشق به فوتبال لبریزند و در آینده رسم های بزرگی برای خود وخانواده وجامعه شان خواهند کشید، دیدم آنچه را که در طول عمر ورزشی ام ندیده بودم، روحم آزرد!

اما افسوس "از درد سخن گفتن واز درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دریست"

به همین خاطر، علیرغم میل باطنی ام، با کمال احترام به اعضای کادر فنی و عشق به بازیکنانی که غیرتمندانه وخالصانه، بی هیچ چشم داشتی مرا حمایت کردند، استعفای خود را اعلام می دارم .

"وسلام خدا بر کسی که از هدایت پیروی کند"