پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه برخی انتقادات علیه مهاجم این تیم ناجوانمردانه است، گفت: طارمی هنوز یک مهاجم ششدانگ محسوب می شود.

مهرداد میناوند با اشاره به شرایط کنونی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط خوبی در لیگ داریم و در حال حاضر در صدر جدول قرار داریم. وقتی تیمی در لیگی در صدر جدول قرار می گیرد به این معنا است که همه چیز ما خوب است.

وی افزود: متاسفانه در برخی اوقات برخی ها هستند که دشمنی می کنند و صحبت هایی را علیه تیم انجام می دهند متاسفانه برخی پیشکسوتان نیز این موج را همراهی می کنند. در حال حاضر می آیند و از مهدی طارمی انتقاد می کنند. طارمی هنوز یک بازیکن ششدانگ است و در تمام مسابقات دوندگی بالایی دارد و همه فکر و ذکرش موفقیت تیم است.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من از هیچ کس بیهوده حمایت نمی کنم و پرسپولیس برای من مهمتر از هر فردی است. یک سری چوب لای چرخ روند حرکتی تیم می گذارند. زمان پیروزی همه در صحنه حضور دارند اما آدمهایی که ادعا می کنند باید هنگام ناکامی همدل بودنشان را نشان دهند. طارمی از نظر فوتبالی هنوز کمک خیلی زیادی به پرسپولیس می کند و این گل نزدن ها برای بهترین مهاجمان دنیا هم پیش می آید. همانطور که هنگامی که طارمی قصد حضور در قطر را داشت و من از او انتقاد کردم و به خود گفتم که قطر برای شرایط کنونی اش جای مناسبی نیست امروز او برای تیم مفید است و از او حمایت می کنم.