به گزارش پارس به نقل از ایرنا، آمنه محمودیˈ افزود: حضور تیم های قدرتمندی چون روسیه، اوکراین و مجارستان نشانی از سطح بالای این رقابتها است و این فرصت را به کادر فنی تیم ملی می دهد تا تاکتیک های مورد نظر را اجرایی و شرایط تک تک بازیکنان را کاملا بررسی کند.

این مربی آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات روسیه را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برگزاری منظم اردوهای تیم ملی و همچنین مسابقات لیگ برتر باعث شده بازیکنان برای جام چهارجانبه روسیه آمادگی مناسبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال زنان کاسپین قزوین با اشاره به اینکه تیم ملی بازیهای داخل سالن آسیا را نیز در پیش دارد، اظهار امیدواری کرد حضور در مسابقات بین المللی روسیه تاثیر خوبی به لحاظ فنی و روانی برای ورزشکاران داشته باشد.

محمودی، با بیان اینکه تیم ملی فوتسال زنان ایران در سالهای اخیر به پیشرفت های فنی خوبی دست پیدا کرده است، یادآور شد: زنان ایران می توانند بازیهای خوبی در آسیا ارایه کنند و یکی از چهار تیم برتر آسیا باشند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران ۱۴ اردیبهشت راهی روسیه خواهند شد تا در رقابتهای چهار جانبه این کشور شرکت کنند. تا تیر ماه با آمادگی کامل راهی بازیهای داخل سالن آسیا کره جنوبی شوند.