امیر قلعه نویی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با پدیده مشهد با تاکید بر اینکه بازی سختی مقابل پدیده داریم که باید پیروز شویم، ادامه داد: با اینکه پدیده به گربه ‌سیاه تراکتورسازی تبدیل شده است ولی امیدوارم فردا در این بازی سخت به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به اینکه برای بازی فردا برنامه های خاصی داریم، ادامه داد: به همه تیم‌ ها احترام می ‌گذاریم ولی شرایط بازی با تیم‌ های مختلف فرق دارد و فردا ما یک بازی سخت درپیش داریم.

قلعه نویی با بیان اینکه پدیده تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد، ابراز داشت: باید فردا خوب کار کنیم و روند ناکامی‌ های تراکتورسازی برابر پدیده مشهد را متوقف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص روحیه بازیکنان حریف نیز گفت: بازیکنان پدیده چون همیشه مقابل تراکتورسازی خوب کار کرده اند روحیه بالایی دارند و این مسئله از لحاظ روحی روانی روی تراکتورسازی و بازیکنان ما تاثیر گذاشته است ولی فردا فوتبال خوبی ارائه می دهیم و پیروز می شویم.

وی همچنین با اشاره به اینکه فردا دو هدف داریم و می خواهیم اول گل نخوریم و بعد با تاکتیک و برنامه به گل برسیم، افزود: در این روزهای اخیر تیم پدیده را انالیز کرده ایم و به خوبی به نقاط ضعف و قوت این تیم واقفیم.

گفتنی است دیدار دو تیم تراکتورسازی و پدیده فردا جمعه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی آغاز می شود.