حضور نفرات ملی پوش و جوانی همچون سردار آزمون، سعید عزت الهی و میلاد محمدی در ترکیب تیم های روستوف و ترک گروژنی توجه فوتبالدوستان ایرانی به لیگ برتر روسیه را بیشتر از همیشه کرد به خصوص بعد از درخشش فوق تصور این بازیکنان با تیم های خود در رقابت های داخلی و اروپایی.

چمپیونات روسیه در قسمت آنالیز عملکرد بازیکنان لیگ برتر این کشور به میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم ترک گروژنی معدل نمره خوب ۶,۷۷ را اختصاص داد تا مدافع چپ پای تیم ملی با فاصله اندک بالاتر از سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی قرار بگیرد. محمدی با حضور در ۱۲ بازی تیم ترک گروژنی، ۹۹۶ دقیقه حضور در میدان و سه پاس گل یکی از بازیکنان ارزشمند این تیم در فصل جاری لیگ برتر روسیه نام گرفته است.

سردار آزمون، مهاجم روستوف با ۷۸۹ دقیقه در ۱۲ بازی تیمش حضور داشته و با ثمر رساندن دو گل توانسته نمره فنی خوب ۶,۵۴ را از چمپیونات دریافت کند. سعید عزت‌اللهی، دیگر ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف نیز در ۹ بازی تیمش شرکت کرد. او با ۴۲۳ دقیقه حضور در زمین، یک گل و یک پاس گل نمره فنی خوب ۶.۳۶ را به خود اختصاص داده است.

به این ترتیب تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه میلاد محمدی، بازیکن ترک گروژنی با نمره فنی ۶,۷۷ بالاتر از سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی قرار گرفت تا بهترین لژیونر ایرانی شاغل در سرزمین های شمالی نام بگیرد. در جدول رده بندی لیگ برتر روسیه ترک گروژنی با نتایج غیرمنتظره بالاتر از روستوف در جمع چهارتیم برتر رقابت های قرار گرفته است.