علی سامره بازیکن محبوب استقلالی‌ها  شامگاه شنبه بر اثر سانحه اتوبوس حامل بازیکنانش در مسیر یاسوج و در منطقه بابامیدان دچار سانحه شد.

سرمربی تیم زاگرس چهارمحال بختیاری برای انجام مسابقه با تیم فوتبال ابوذر باشت در  لیگ دسته سوم کشور در مسیر یاسوج بوددچار حادثه شد و در پی آن تعدادی به بیمارستان یاسوج و تعدادی نیز به بیمارستان ولی‌عصر(عج) ممسنی انتقال یافتند.

در این حادثه که ترمز اتوبوس خالی کرده بود علی سامره از ناحیه شانه دچار در رفتگی شد و پس از اعزام به بیمارستان ولی‌عصر(ع) ممسنی مورد عمل جراحی قرار گرفت. 

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی خبرنگار تسنیم در شیراز از مسئولان بیمارستان ولی‌عصر(عج) ممسنی سامره پس از انجام عمل جراحی موفقیت‌آمیز و حال رضایت‌بخش روز گذشته ازبیمارستان مرخص شد.

براساس این گزارش علی سامره از مهمان‌نوازی نورآبادی‌ها که به محض خبر شنیدن تصادف و انتقال این بازیکن به بیمارستان شهر نورآباد با شاخه گل و شیرنی به دیدار وی رفته بودند قدردانی کرد.

تعدادی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان ممسنی نیز با حضور در بیمارستان ولی‌عصر(عج) از علی سامره بازیکن سابق تیم استقلال و سرمربی فعلی تیم زاگرس شهرکرد عیادت کردند.