به گزارش پارس    افشین فرزام در گفتگو با  مهر، در مورد وضعیت ملی پوشان و اردوهای تمرینی آنها، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: پس از تست هایی که انجام دادیم، نهمین اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان به منظور حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی اینچوان ‏ کره جنوبی از روز گذشته پنجشنبه با حضور هشت پاروزن در رده‎ های سنی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال در دریاچه آزادی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در صورتی که شرایط برای ما مهیا باشد، به زودی ادامه اردوهای آماده سازی خود را در سد میانه پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران با بیان اینکه نسبت به زمان کنونی از شرایط آمادگی ملی پوشان راضی است، تصریح کرد: ملی پوشان از نظر فنی و بدنی شرایط قابل قبولی دارند. با توجه به اینکه آنها در حال حاضر در پیک کامل آمادگی قرار ندارند اما رکوردهایشان قابل قبول است. البته اگر هم بتوانیم با کشوری که از نظر روئینگ شرایط قابل قبولی داشته باشد، اردویی مشترک برگزار کنیم؛ خیلی خوب خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه محسن شادی در اردوهای تیم ملی روئینگ حضور ندارد، خاطرنشان کرد: از حضور محسن شادی در اردوهای تیم ملی روئینگ استقبال می کنیم. او ورزشکاری است که برای ایران افتخار آفرینی کرده است. باید هدف ما پیشرفت و ارتقای قایقرانی باشد و همگی در راستای تحقق این امر تلاش کنیم.

فرزام در پایان گفت: امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که پاروزنان بتوانند در کاپ های جهانی و همچنین رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند چرا که ورزشکاران مختلف برای پیشرفت باید در رقابت های برون مرزی شرکت کنند.