مصدومیت امید عالیشاه و دوری 3 تا 4 هفته ای این بازیکن، گمانه زنی ها رادر مورد جانشین او افزایش داده است.

 

اولین و محتمل ترین بازیکن برای جانشینی عالیشاه در سیستم 2-4-4 لوزی برانکو ایوانکوویچ، فرشاد احمدزاده است. او یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی عالیشاه به شمار می رود.

 

از سوی دیگر این روزها که رامین رضاییان از حضور خود در ترکیب اصلی به عنوان دفاع راست و به جای حسین ماهینی قطع امید کرده، گزینه دوم برانکو برای قرار گرفتن در پست هافبک است. شاید برانکو به او نظری بیندازند و او را در  پست هافبک - وینگر -  راست به میدان بفرستد تا جای خالی امید عالیشاه را پر کند.

 

پس از احمدزاده و رضاییان، احمد نوراللهی نیز یکی دیگر از گزینه ها و آخرین احتمال برای جانشینی عالیشاه به شمار می رود. او که این روزها شایعه پیوستنش به تراکتورسازی بسیار داغ است شاید به میدان برود و  برای ماندن انگیزه پیدا کند.

 

پست اصلی نوراللهی هافبک دفاعی است اما می تواند با حضور در هافبک میانی باعث شود تا وحید امیری به عنوان زوج طارمی در پیشانی خط حمله جانشین علی علیپور شود.

 

گزینه های اصلی برانکو برای جانشینی عالیشاه این سه بازیکن هستند که از نظر فنی او بیش تر به بازی احمدزاده تمایل دارد.

 

اما به نظر می رسد غیبت چند دقیقه ای احمدزاده در تمرین روز گذشته تا حدی گزینه های برانکو را برای حضور در ترکیب تغییر داده و سرمربی منضبط پرسپولیس تصمیم بگیرد بازیکن دیگری را از بین رامین یا نوراللهی جانشین احمدزاده کند.

 

ضمن اینکه سرماخوردگی خفیف فرشاد در اتخاذ این تصمیم، به برانکو کمک خواهد کرد.