در خصوص جلسه امروز هیت مدیره إظهار داشت :جلسه بسیار خوبی را امروز با حضور اعضای هیت مدیره برگزار کردیم و باید بگویم شروع جلسه امروز با حضور فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری بود که ایشان لازم دانستند مسائلی را در خسوص همسرش به هیت مدیره گزارش دهد که تمامی صحبت ها و زحماتی که مرحوم پورحیدری در مدت طولانی عمرشان در استقلال داشتند قابل تقدیر بود. 
 
وی ادامه داد :دومین موضوعی که در جلسه امروز مطرح شد مربوط به گزارش های صورت های مالی باشگاه بود که با توجه به صورت های مالی آرائه شده اعضای هیت مدیره صورت ها را امضا و تأیید کردند و این صورت ها به تأیید هیت مدیره رسید و برای آرائه به حسابرس باشگاه و بازرس در اختیار آنها قرار گرفت تا گزارش لازم به مجمع آرائه شود و فکر می کنم با توجه به اینکه در این مقطع توانستیم به موقع صورت ها را در اختیار حسابرس و بازرس قرار دهیم بر همین أساس گزارش مجمع تا پایان سال به تأیید مجمع برسد .
 
زمانی عنوان کرد: مورد بعدی جلسه هیئت مدیره به وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) اختصاص پیدا کرد. اعضا تصمیم گرفتند برنامه‌ریزی‌هایی صورت بگیرد تا از این ورزشگاه به نحو احسن برای تیم‌های پایه و حتی بزرگسالان استفاده شود. به برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ماموریت داده شد تا با هماهنگی شهرداری این ورزشگاه را آماده کنند و قرار است گزارش لازم به هیت مدیره أرائه داده شود.
 
زمانی افزود :همچنین از دیگر بحث های مطرح شده بحث تیم فوتبال بانوان باشگاه بود که با توجه به جمع بندی نهائی هیت مدیره قرار بر این شد تیم بانوان در این مقطع به مسابقات خود ادامه ندهد تا با برنامه ریزی های کامل برای فصل آینده تیم قابل قبول تری راهی مسابقات شود. 
 
عضو هیت مدیره استقلال در پایان در خصوص برداشت یک میلیارد از حساب باشگاه استقلال گفت :با توجه به صحبت هایی که در هیت مدیره داشتیم قرار بر این شد من و مدیر عامل باشگاه رسیدگی به این مسأله را در دستور کار قرار دهیم تا این پول به زودی به حساب باشگاه بازگردد.