به گزارش پارس به نقل از مهر، مهدی محمدنبی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی آسمان برای حمایت از تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز قراردادی برای امضا و تائید نهایی از سوی علی کفاشیان، به رئیس فدراسیون فوتبال ارجاع داده نشده است.

وی همچنین ادامه داد: ما برای سفر به عمان، امارات و قطر تمام برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم. بلیت ها را رزرو کرده ایم و تنها برای سفر به کره جنوبی و بازی در شهر اولسان منتظر پاسخ فیفا در خصوص تغییر محل این بازی هستیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اگر با این شرکت هواپیمایی به توافق برسیم و قرارداد رسمی با آن منعقد کنیم و در مقابل آن شرکت هم مجوز لازم برای پرواز چارتر به کره جنوبی را کسب کند، از این موضوع استقبال می کنیم.

وی همچنین یادآور شد: اگر پرواز به کره جنوبی چارتر هم باشد، هواپیمای حامل ملی پوشان باید بین راه سوختگیری کند. البته ما برای بازی تیم ملی با ازبکستان از هواپیمایی نفت را پرواز چارتر کردیم.

نبی در ادامه با در خصوص دیدارهای حساس تیم ملی بزرگسالان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در خردادماه تاکید کرد: با توجه به اینکه صعود تیم ملی به جام جهانی هم باعث می شود فوتبال کشورمان بیشتر دیده شود، هم انگیزه خوبی به فوتبال را در بین جوانان کشور به وجود می آورد و هم در رده های مختلف سنی جامعه شادابی و نشاط بسیاری را در پی دارد، به همین دلیل استدعای مسئولان فدراسیون فوتبال در این مقطع زمانی این است که از تیم ملی حمایت شود.

وی در این خصوص تاکید کرد: اگر انتقادی از مسئولان فدراسیون تا سرمربی و کادرفنی وجود دارد، بعد از بازی های خردادماه آن را مطرح کنیم و در مقطع فعلی از تیم ملی بیشتر حمایت کنیم. امروز نباید فرصت سوزی کنیم تا خدایی نکرده تیم ملی کشورمان متضرر شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال از همه رسانه ها، خبرگزاری ها برنامه های تلویزیزیونی و رادیویی مرتبط با فوتبال درخواست کرد در این مقطع حساس تعامل بیشتری با تیم ملی داشته و به کمک فدراسیون فوتبال بیایند و گفت: ما اعتقاد داریم به تنهایی نمی توانیم موفق شویم و قطعا اگر با هم تعامل داشته و با همدیگر به تیم ملی کمک کنیم، با وفاق ملی می توانیم به موفقیت بزرگ صعود به جام جهانی نایل شویم.