این طور که پیداست ژوزه مورینیو تمایلی برای اجاره منزل شخصی در شهر منچستر ندارد و فعلاً ترجیح می‌دهد که در همان هتلی اقامت داشته باشد که از بدو وردش به کادر فنی منچستریونایتد در آن زندگی کرده است.

مورینیو از ماه ژوئن که به عنوان جانشین لوئی فن‌خال معرفی شد تا به امروز که 170 روز شده، به تنهایی در یکی از هتل‌های شهر منچستر زندگی کرده است و این در حالی است که همسر و دو فرزند او در لندن سکونت دارند.

نشریه پیپل به نقل یکی از منابع نزدیک به مورینیو نوشته است دلیلی که مورینیو حاضر نیست هتل محل اقامتش را ترک کند، این است  که او آشپزی بلد نیست و از پس انجام امور روزمره خانه هم برنمی‌آید.

طبق قراردادی که میان مورینیو و منچستریونایتد منعتقد شده است، علاوه بر 13 میلیون یورو حقوق آقای خاص، هزینه اقامت و اسکان این مرد پرتغالی در منچستر نیز برعهده باشگاه است و به نظر می‌رسد که این هم یک دلیل دیگر برای دل نکندن آقای خاص از هتل لوکسی است که اقامت در آن تا کنون نزدیک به 55 هزار پوند روی دست شیاطین سرخ هزینه گذاشته است.

مورینیو که پنجم ماه می سال جاری با شیاطین سرخ قراردادی سه ساله بست، در هتل هاوری اقامت دارد که هزینه هر شب اقامت در آن 370 یورو است.