تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر برای برگزاری اردو به دبی رفت تا تمرینات خود را برای آماده‌سازی در امارات ادامه دهد. شاگردان برانکو که تا اینجای فصل با ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است امیدوار هستند با پشت سر گذاشتن این اردو و با شروع لیگ برتر مجددا روند خوب خود را ادامه دهند. 

در ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس در اردوی امارات صحبت کنید؟

من از شرایط اردو در دبی بسیار راضی هستم. شرایط اقامت و محل تمرینات تیم خیلی خوب است و ساحل در مجاورت هتل قرار دارد. کسانی که در محل اقامت ما بودند با احترام کامل تمام سعی خود را کردند تا درخواست‌های ما را فراهم کنند. سالن بدنسازی، ساحل و استخر همه چیز در اختیار ما بود. به نظرم این بهترین تصمیمی بود که دبی را برای اردوی آماده سازی انتخاب کردیم.

حضور نداشتن بازیکنان اصلی و ملی پوش در این اردو چه تاثیری در روند آماده‌سازی تیم داشت؟

اگر بازیکنان ملی پوش در این اردو در اختیار ما بودند مطمئنا شرایط ما بسیار بهتر می‌شد. اما به هر حال آنها نیستند اما با این حال اردو خوب بود. ما هیچ راه حل دیگری نداشتیم، پس تصمیم گرفتیم با بقیه بازیکنان تیم اردو تشکیل دهیم. بقیه تیم در اینجا بودند و بسیار سخت تمرین کردند و از عملکرد و نمایش آنها راضی هستم.

مصدومیت بیرانوند در چه شرایطی است و این بازیکن چه زمانی گچ دست خود را باز می‌کند؟

خوشبختانه در حال حاضر ما هیچ بازیکن مصدومی نداریم. بیرانوند هم در حال بهبودی است. در طول حضورمان در دبی او چند بار از دستش در بیمارستان ایرانیان دبی عکس گرفت و خوشبختانه شرایطش خوب است. بیرانوند تمرینات خوبی هم در دبی پشت سر گذاشت و امیدوارم به زودی در مسابقات حاضر شود.

آیا تا قبل از دیدار با پیکان قصد برگزاری دیدار تدارکاتی در دبی یا تهران  را دارید؟

ما روز سه‌شنبه به تهران بازخواهیم گشت و  جمعه مقابل تیم ملی دانشجویان ایران یک مسابقه دوستانه خواهیم داشت تا برای مسابقه برابر تیم پیکان آماده شویم. البته بازیکنان ملی پوشمان هم در بازی جمعه به ما ملحق خواهند شد. قصد داشتیم در اردوی دبی هم بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های عربی داشته باشیم. اما به دلیل اینکه آنها در جام حذفی کشورشان مسابقه داشتند زمانی که تعیین کردند برای تیم ما و خودشان مناسب نبود.

با توجه به اینکه به نیم فصل مسابقات نزدیک می‌شویم، برنامه‌ای برای تقویت تیم دارید؟

مطمئنا همیشه من به این موضوع فکر می‌کنم. اما در حال حاضر زمان کافی داریم تا بازیکن مناسب برای جذب آنها برای باشگاه پیدا کنیم. اما از طرف دیگر بازیکنان با تیم‌های دیگر قرار دارند و نمی‌شود الان وارد مذاکره شد. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. اما مطمئنا همیشه در خصوص بازیکن جدید فکر می‌کنیم، آنها را مورد آنالیز قرار می‌دهیم و همیشه سعی می‌کنیم بهتر و بهتر شویم.

از سروش رفیعی به عنوان یکی از بازیکنانی که شما علاقمند به جذب او هستید صحیت می‌شود. آیا او یکی بازیکنانی است که شما قصد دارید در نیم فصل به تیم اضافه کنید؟

سروش رفیعی هم اکنون بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز است و این کاملا روشن است که نمی‌توان در خصوص او صحبت کرد چرا که با باشگاهش قرار دارد. البته که او بازیکن خوبی است و در تیم ملی حضور دارد. هر باشگاهی هم قصد دارد بهترین بازیکن را جذب کند. اما بعضی اوقات در بعضی از تیم‌ها این کار غیر ممکن است.

در روزهای گذشته با توجه به تغییر و تحولات وزارت ورزش، صحبت‌هایی نیز در خصوص احتمال تغییر مدیریت در باشگاه پرسپولیس شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟

این موضوع زمینه‌‌ای است که من نمی‌توانم در خصوص آن بحث یا صحبت کنم، چرا که این موضوع به وزارت ورزش مربوط می‌شود، به کسانی که در خصوص این پست تصمیم‌گیری می کنند. تنها چیزی که می‌توانم اینجا بگویم این است که من رابطه بسیار عالی با دکتر طاهری دارم و در این دوره زمانی او توانست تیم خوبی را درست کند. اما آنچه که اتفاق می‌افتد یا اتفاق خواهد افتاد را من واقعا نمی دانم و نمی تونم هیچ نظری در خصوص آن بدهم.

و در پایان، در خصوص شانس پرسپولیس برای مسابقات لیگ قهرمان صحبت کنید؟

در آسیا تیم‌های خیلی خوبی حضور دارند که حرف‌های زیادی برای گفتند دارند. اول از همه تیم‌های عربستان مانند الهلال یا تیم‌های اماراتی مانند العین یا الاهلی تیم‌های خوبی داند. در ژاپن یا کره‌جنوبی نیز نماینده‌های شایسته‌ای حضور دارند. البته که ما حریفان قدرتمند و سرسختی را در قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهیم داشت اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.