فرزاد مجیدی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: درگذشت پورحیدری برای من یک شوک بزرگ بود. او اسطوره فوتبال ایران و به خصوص استقلال است و رفتنش ضایعه بزرگی برای ما بود.

یکی از افتخارات ورزشی من این بود که وقتی به استقلال پیوستم، پورحیدری سرمربی و پرویز مظلومی هم در جایگاه کمک او در استقلال بودند. زمانی هم که مربی شدم، ایشان سرپرست تیم بود. این موضوع افتخار بزرگی برای من است که هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم.

وی با ابراز تأسف از درگذشت پورحیدری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از افتخارات ورزشی‌‌ام، جانشینی او در فصل گذشته بود. اکنون که پورحیدری در میان ما نیست این مسئله را اعلام می‌کنم که او به من گفت باید به عنوان سرپرست با لباس شخصی روی نیمکت بنشینم. من حرمت بزرگ و کوچک‌تری را بلد هستم و هیچ وقت به خودم اجازه ندادم با لباس شخصی روی نیمکت بنشینم. ما حتی نیمکت ایشان را خالی نگه داشتیم.

پورحیدری به من گفت که لیاقت نشستن روی نیمکت استقلال را دارم، اما این سرپرست شدن من به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد. پورحیدری چون کارم را دیده بود، به هیئت مدیره گفت که فرزاد بلد است سرپرست باشد. این مسئله برای من افتخار بود و هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم.

سرپرست موقت استقلال در فصل گذشته در مورد غیبت استقلالی‌ها در مراسم هفتم مرحوم پورحیدری گفت: کادر فنی و بازیکنان باید در تمرین شرکت می‌کردند و عذرشان موجه بود، اما انتظار داشتم قدیمی‌ها و به خصوص هم‌بازی‌هایم را ببینم.

تنها علی جباری را دیدم که بر سر مزار او حاضر شده است. جباری از افتخارات باشگاه استقلال است و قرار گرفتن در کنار او لذتبخش بود. من به علت مشغله کاری نتوانستم در مراسم تشییع پیکر پورحیدری حضور پیدا کنم و از خانواده ایشان به خصوص خانم شجاعی عذرخواهی کردم.

روز گذشته وقتی علی جباری را دیدم، لذت بردم. او چنان بر سر مزار پورحیدری اشک می‌ریخت که خودم هم اشک ریختم. جباری ناراحت بود که چرا هفتمین روز درگذشت پورحیدری نرسیده، فراموشش کرده‌اند.

مجیدی درباره اختلاف بین استقلالی‌ها و اینکه شاهرخ بیانی اعتقاد دارد که هواداران چند دسته شده‌اند، گفت: شما از این اختلاف می‌گویید، اما من به شخصه با هیچ استقلالی بد نیستم. اختلاف در هر اداره، سازمان، وزارتخانه‌ها و مجلس دیده می‌شود. بیانی درست می‌گوید که چند دستگی به وجود آمده است، اما این چند دستگی باعث نمی‌شود که دشمن بخواهد استفاده کند.

این چند دستگی از یک جهت خوب است که می‌توان با آن دشمن استقلال را نابود کرد! در جایگاه یک استقلالی از این تیم حمایت می‌کنم و 10 سال دیگر هم نباشم، باز هم حمایت خواهم کرد.

مثل خیلی‌ها با رفتن از استقلال عذاب وجدان ندارم. می‌توانید از سازمان لیگ، هیئت فوتبال، کمیته داوران و ... سؤال بپرسید که عملکرد فرزاد مجیدی در فصل گذشته چطور بود. من سال گذشته تنها کسی بودم که از سوی کمیته انضباطی تشویق شدم.

وی در واکنش به این سؤال که «چنددستگی هواداران برای طرفداری از امیر قلعه‌نویی، مرحوم ناصر حجازی، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان به استقلال ضربه نمی‌زند؟»، تصریح کرد: حق هوادار است که طرفدار هر کسی باشد. به ما چه ارتباطی دارد؟ من طرفدار استقلال هستم و از منصوریان حمایت می‌کنم. این استقلال پتانسیل قهرمانی دارد و قهرمان هم خواهد شد. منصوریان توانایی جمع کردن تیم را دارد.

سرپرست موقت استقلال در فصل گذشته در پایان عنوان کرد: درگذشت پورحیدری ضایعه بزرگی بود. حضور مردم ثابت کرد که او چقدر بزرگ بود. جا دارد از همه پرسپولیسی‌ها و پیشکسوتان‌شان تشکر کنم که برای مراسم او حاضر شدند. آنها نشان دادند که در این مواقع استقلال و پرسپولیس معنا ندارد.