پرسپولیسی ها که این روزها در اردوی امارات به سر می برند، بعد از برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل شاهین دوبی، بار دیگر تمرینات آماده سازی خود را دنبال کردند تا با شرایط ویژه خود را مهیای ادامه رقابت های این فصل لیگ برتر کنند.

 

بازیکنان قبل از ساعت 10 صبح به وقت محلی در پشت زمین محل تمرین در چمن مصنوعی والیبال حضور یافتند تا خود را مهیای انجام تمرینات امروز مدنظر برانکو ایوانکوویچ کنند.

 

در ابتدای تمرین سرتن چوک و برانکو ایوانکوویچ بازیکنان را در گروه های مختلف قرار دادند تا تمرین امروز را برگزار کنند. تمرین امروز البته بیشتر جنبه تفریحی داشت و برانکو در کنار زمین والیبال در قالب هیأت داوران نظاره‌گر بازی بازیکنان بود و سرتن چوک به همراه پندار خمارلو قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند و کری بازیکنان و کادر فنی جذابیت این رقابت‌ را افزایش می‌داد.

 

مطابق روزهای اخیر ایرانیان زیادی برای تشویق و دیدار با بازیکنان پرسپولیس خود را به محل تمرین رساندند و به حمایت از بازیکنان این تیم پرداختند.

 

تیم‌هایی که بیرون از زمین نشسته بودند توسط محمد علی ترکاشوند برای مسابقات دارت هدایت می‌شدند که جذابیت این مسابقات باعث افزایش روحیه نزد بازیکنان و رفع خستگی آنها شده بود.

 

تصمیماتی که توسط چوک در مورد قضاوت صورت می‌گرفت گاهی با اعتراض تیم‌ها همراه می‌شد که برانکو نظر نهایی را صادر می‌کرد.

 

با هماهنگی کادر فنی، یکی از اعضای تیم به عنوان جیمی جامپ در دیدار فینال والیبال وارد زمین شد و پس از در آغوش کشیدن کریم باقری، وقفه‌ای در این بازی ایجاد کرد که با شور و شوق خاصی همراه شد.

بازیکنان و کادر فنی نیز پس از تمرین امروز با هواداران و ایرانیان مقیم امارات به گرفتن عکس یادگاری پرداختند.

 

پس از برد تیم کادر فنی در دیدار طناب‌کشی برابر بازیکنان، اعضای پرسپولیس به کری خوانی پرداختند.

 

استخر و سونا برنامه بعدی قرمزپوشان بود که پس از آن بازیکنان برای صرف ناهار و استراحت راهی هتل شدند.

 

تمرین نوبت بعدازظهر از سوی کادر فنی تعطیل و بازیکنان برای خرید و استراحت آزاد هستند.