درمورد انتخاب شدنش به عنوان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: تلاش کردند بخش های مهمی از کار را ساماندهی انجام دهند. ما امیدوار هستیم که ایشالا با سیاست های دولت تدبیر و امید را در هر دو بخش جوانان و ورزش با قدرت بیشتری ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: انشالا تا دقایقی دیگر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در هتل المپیک مراسم تودیع و معارفه من و گودرزی انجام خواهد شد،البته شخصا از اول هفته پس از انتخاب شدنم به عنوان وزیر ورزش و جوانان کارم را آغاز کرده ام و در یک سری از برنامه ها تغییر  و تحولاتی به وجود آوردیم امیدوارم در مدت باقی مانده بتوانیم در جهت ساماندهی کارهای مثبتی انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در مورد اینکه در این مدت فضای ورزش کشور را چگونه دیده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه اصحاب رسانه، پیشکسوتان، مربیان و روسای فدراسیون ها تعامل خوبی با من داشتند و حمایت های خوبی را از من به عمل آورده اند. جا دارد از آنها تقدیر و تشکر نمایم زیرا این حمایت ها و رای اعتمادی که مجلس به بنده محول کرد مقداری کار من را سخت تر خواهد کرد، امیدوارم که بتوانیم در جهت امور نرم افزار و سخت افزاری، ساماندهی و تشکیلات و رسیدگی به مسائل مالی ومعنوی به مرور قدم های خیلی خوبی را انجام دهیم.