به گزارش پارس ، محمدرضا کسرایی در گفت وگو بافارس، در مورد اینکه چه بازیکنی روز گذشته به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت: فرهاد مجیدی از سوی مسئولان مسابقه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه ها بازیکن قطری را به عنوان برترین بازیکن میدان اعلام کرده بودند، عنوان کرد: اشتباهی است که معمولاً رسانه های ما انجام می دهند. در پایان هر بازی شبکه هایی که حق پخش مسابقه را در اختیار گرفته اند می توانند مصاحبه ای را بلافاصله در پایان بازی با کادر فنی و بازیکنانی که از قبل انتخاب کرده اند انجام دهند. همین مسئله باعث ایجاد سوتفاهم رسانه ها می شود.

رئیس امور بین الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این شرکت ها با توجه به اینکه اکثراً عرب زبانند و گزارشگرانشان مسلط به زبان عربی هستند نفراتی را انتخاب می کنند که زبان عربی بلد هستند به همین خاطر وقتی تابلوهای تبلیغاتی را برای مصاحبه پشت بازیکنان قرار می دهند این اشتباه برای خبرنگاران به وجود می آید که این نفرات به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده اند. بازیکنانی که از سوی این شبکه ها برای انجام مصاحبه انتخاب می شوند ملزم به حضور در این گفت وگوها هستند.