خبر درگذشت منصور پوحیدری که در اواخر تمرین تیم ملی به گوش بازیکنان رسید شوک عجیبی به آنها وارد کرد.

*رامین رضاییان و وحید امیری جزو اولین نفراتی بودند که وارد زمین تمرین شدند و به صورت دستگرمی با توپ فوتبال، والیبال بازی کردند.

*علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و رئیس فعلی کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد و پس از ورود کی‌روش به داخل زمین برای لحظاتی با او خوش و بش کرد. این در حالی بود که کی‌روش و کفاشیان مدام با هم می‌خندیدند.

*حسینی ماهینی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از دعوت به تیم ملی امروز در تمرین حضور پیدا کرد و به همراه بازیکنان تمرینات خود را دنبال کرد.

*مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن تیم فوتبال السد و مدافع فوتبال کشورمان پس از حضور در اردوی تیم ملی امروز اولین جلسه تمرین خود را با سایر بازیکنان انجام داد.

*بازیکنان از ساعت 10:30 دقیقه وارد زمین تمرین شدند و ابتدا زیر نظر میکو، مربی بدنساز به صورت انفرادی و دو به دو کار با توپ و پاسکاری انجام دادند.

*بازیکنان مصدوم تیم ملی به نام‌های وحید امیری و سعید آقایی با هم تمرین کردند و وریا غفوری و علیرضا بیرانوند نیز هر کدام به صورت جداگانه تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر پزشک تیم ملی دنبال کردند.

*احسان حاج‌صفی تنها غایب تمرین امروز تیم ملی فوتبال بود.

*رشید مظاهری پس از غیبت در روز گذشته به دلیل همراهی تیم ذوب‌آهن در جام حذفی امروز در تمرین حضور پیدا کرد و امروز به مدت 15 دقیقه جدا از سایر دروازه‌بان‌ها زیر نظر دن گاسپار تمرین کرد. او امروز با توپ‌های کوچک تمریناتش را دنبال کرد.

*بعد از تمرین کار با توپ بازیکنان، بازیکنان تمرینات تاکتیکی کی‌روش را انجام دادند به طوری که در نیمه‌ای از زمین به دو گروه تقسیم شدند و ارسال از جناحین، پرس از میانه زمین و دور زدن مدافعان شکل تمرین‌ها بود. در این تمرین مدام کی‌روش نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد و برای دقایقی به صورت اختصاصی به تک‌تک بازیکنان پرس را آموزش می‌دادند و این بخش با جدیت دنبال می‌شد.

*در آخرین مرحله تمرینی هم با تصمیم کی‌روش بازیکنان به گروه‌های مختلف تقسیم شدند. سروش رفیعی و رامین رضاییان ضربات ایستگاهی کار کردند. مهدی طارمی و مهدی ترابی نیز با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی شوت به سمت دروازه را در دستور کار قرار دادند و این در حالی بود که بقیه بازیکنان به ارسال از جناحین مشغول شدند.

* خبر درگذشت منصور پوحیدری که در اواخر تمرین تیم ملی به گوش بازیکنان رسید شوک عجیبی به آنها وارد کرد.